vår sommar!

Hejsan hoppsan!

 

Ännu en sommardag på våren! Kalas! Har solat hela dagen, vilket kanske inte var så bra. För nu har jag soleksem... Klias som attan. Jobbigt att solen ska va så stark. Men känns ändå bar att man får lite färg, så förhoppningsvis är jag inte blek som ett spöke på balen och studenten.

Invigde grillen för iår. Grillade hamburgare, det var MUMS. Sen har jag övningskört, hunnit med 2 rundor till ica, dammsugit mitt rum och sprungit en runda i skogen. OCH skrivit ner massa stödord, eller egentligen stödmeningar.. på små rosa fina kort som jag ska använda mig av när jag håller talet för klassen. Sen tänkte jag plugga mer.. men det gjorde jag inte. Fast det e tanken som räknas, aaaight?! hehe. 
Fast jag ska faktiskt slå upp min stora feta, fula fysikbok sen o börja repetera dem gamla kapitlena. Snart slutprov... slutprovet är 2 dagar efter jag kommit hem från turkiet. Good luck..

Igår så solade jag också, och brände mig och läste klart engelskaboken! Jag lagade middag, säger bara FYFAN för att rensa bort de fula delarna på kött.. näääästy.) Maten blev god, fast rätt tråkig.. smakerna var så bekanta.. vardagliga.. Men nästa gång jag ska laga mat ska det bli något WOW. Hoppas jag.
Fick påskägg, mamma trodde att dte var på skärtorsdag man skulle få det. Faaail. Men jag klagar inte. Sen kollade jag på sånt vi filmat från förra året, bl.a när jag sjöng karaoke för hela hotellet på korfu (saknar!) och när vi var i london och när jag fyllde 18. Älskar att kolla på sånt! Sen kollade vi på mamam mia filmen. Den är så somrig och man blir så glaaaad. Och atm är jag så glaad.

Jag säger det igen. Glaaad.

Det enda som bring me down nu är att jag äter alldeles för mycket onyttigt.. massa godis. Kan inte hjälpa det när det stpr precis bredvid mig....det bara går av reflex.. O dte är såååå gott. Speciellt dem små äggen i mjölkchoklas av anthon berg. Eller chokladhararna från Lindt. SMASKENS! Jag ääääälskar choklad och jag kan verkligen inte hejda mig. Men.. det är ju påsk. Då får man äta sånt.
Och det andra är plugget... jag måste räkna lite matte också innan jag börjar skolan på tisdag, och få klar presentetionen av engelskaboken OCH projektarbetet. Gaaaah. Pallar inte. Men måste.


Imorron är det påskafton!!!!!! Då ska jag och min family till mormor och äta påskmiddag. En massa godis där också antar jag, men jag ska va staaaaaark och säga "NAJ tack, jag bantar." Ja, vi får se hur det går.. Mina småkusiner kommer också dit, trevligt. Och så ska vi måla ägg. Det var ett tag sen man gjorde det så det ska faktiskt bli lite kul. Påskmys!

Sen är det redan söndag... veckan har fan gått skiiitsnabbt. Tur så är vi lediga på måndag också. Sen börjar en hell of a vecka i skolan. Eller hell of a 3 dagar. Tisdag, onsdag och torsdag kommer inte att bli nådiga.
Jag hoppas också att jag får höra av Maxi denna veckan som kommer om jag fick jobbet eller inte. Jag är så fruktanvärt kluven och vet verkligen inte hur det kommer att bli. Jag hoppashoppas att jag får det. Jag var inte på top på intervjun, men jag hoppas att dem såg the real me iallafall, o att dem gillade det och att dem tycker att jag passar för jobbet. Hoppas.

Nu ska jag smörja in mig med after sun och återfuktande body lotion. Sen torka, sen läsa fysikbok tills jag somnar. Bra va. Puss o kram o glad påååsk!

Dagens låt: Judas - Lady Gaga
Den sväääänger!

2011-04-22 @ 22:08:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk alla glada små kycklingar (:

2011-04-23 @ 09:21:42
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0