god påsk

PÅSKAFTOON!

Idag är det cokså 8 månader och 1 dag till JULAFTON! Men vem räknar liksom.......

Julmat som påskmat, det är nästan samma sak, bara olika namn, precis som julmust o påskmust. Måste varit någon med dålig fantasi som kom på att påsken ska firas som julen, fast med godisägg istället för julklappar. Typ.

Men det är trevligt iallafall. Ska hem till mormor o "fira" påsk. Myspys.

Idag ahr jag deklarerat, brabra. Så nu är det gjort. Jag var även duktig och började plugga matte. Det är hopplöst.... fattar 0,00000 %! Så jag åt x antal godisbitar för att trösta migsjälv. haha.
Fick rätt på en uppgift. EN. Och jag är egentligen duktig på matte... Har fått mvg i matte, a, b, c och näääääästan i d. Var 1p från mvg på slutprovet... Så varför går det så cp dåligt i amtte e? Kan vara för att denna kursen är annorlunda från dem förra, vi har inte haft någon matte på ett halvår så man har  glömt allt och en lärare som är lite seg. Hon är bra o så.. men man får vänta i hjälp i en kvart.. så haöva lektionen går åt att vänta på hjälp o lyssna på genomgångar.. Mmm , det fanns visst många faktorer. Innan slutprovet så sk ajag gå på matte plus. Och innan fysikprovet ska jag gå på fysik plus. Nördvarning... Men jag måste fan klara det.

Det är inte så varmt ute idag. eller jo det är det. Fast kallt i vinden. Och dte ä rnog bäst att jag är inne och inte bränner mig mer.

Till lunch åt jag en slags nudlar som man häller på en sortskrydda så det smakar... smaken man har valt. jag tog biffsmaken. Det är asgott!! Ett tips är att chilla med kryddan bara, annars blir det alldeles för starkt, iallafall för min smak. Och billigt är det också. Funderar på att köpa med det till turkiet och äta som lunch på rummet ngn dag. Helt sjukt att jag snart åker. waaaah. Första gången jag reser utan mamma o pappa. Hihi. Det kommer bli awesome! Har skrivit en lång packningslista så jag inte glömmer något, men det kommer jag nog göra ändå.

Nu ska jag läsa upp mitt fina tal för min far och syster. Sen kör vi nog snart till mormor o morfar.

Från oss alla(jag) till er alla, en riktigt glad påsk!

Dagens låt: We wern't born to follow - Bon Jovi
2011-04-23 @ 14:05:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0