sista dagen på sista lovet

En till solig och härlig dag!
Det var den sista dagen på mitt sista lov.. sorgligt. Men för varje dag som går är det en dag närmare studenten! Idag är det 43 dagar, varav 20 skoldagar.

Började dagen med att gå upp tidigt, äta frukost, kolla Tv sen springa en runda i skogen! Duktigt! Fick med mig hela familjen till skogen. Mamma gick med hunden, pappa, jag o min syster sprang. Jag vann, hehe.

Under dagen har jag gjort skolarbete, klart med projektarbete powerpointen, har övat på talet, klar med frågorna på engelskaboken och jag har tillomed läst lite fysik! Ska nog gå på fysik plus på onsdag, imorron kommer jga inte palla... haha.

Efter plugget och solen så stack jag hem till B och träffa dem andra tjejerna som ska till alanya och snackade lite om resan. Jag är så sjuukt taggad!! Dock var inte dem andra lika taggade.. haha men dom får tagga till snart! För snart smäller det!
Sen grillade B's pappa sjukt goda biffar! Det är så himmelskt gott. Jag hoppades faktiskt på att dem skulle grilla o att jag skulle få äta där lång innan dem frågade. haha. Och nu fick jag receptet på det, så gissa vad vi ska grilla här hemma nästa gång!

Gick hem lite tidigare för jag skulle övningsköra, men det blev inte av. Så jag spelade spel med min syster.

Imorron är det skola. Vilket känns konstigt, för det känns som sommarlov. Men väckarklockan är satt på 06,14 imorronbitt. Jag ska ha 2 redovisningar imorron. Men jag tror att morgondagen kommer att gå hyffsat snabbt ändå. Och jag ska nog börja packa lite då ocskå. Och köpa nudlar som jag ska ha med till turkiet.

Pepppppppp. Jag är glad! Det känns verkligen som sommar!!!!

Nu snackar jag på skype, det har jag inte gjort på ett tag. Sen ska jag sovaa. Niceprice.

Dagens låt: Coconut tree - Mohombi
2011-04-25 @ 21:36:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0