uuuuuuuuu

Heei.

Onsdag. Började skoldagen med att lyssna på 4 nästan likadana tal på svenskan, sen kom mitt tal som var lite annorlunda. Det gick rätt så bra tror jag, hoppas jag. Sen var det mat. Goda bullar i matsalen idag minsann! SÅ jag åt en bulle o lite fil. Sen var det samhäll, då fick vi lite studentinfo. Hihi. Blir så glad när något handlar om studenten! Vår mentor är bäst tycker jag! Det är skam att hon kanske inte får jobba kvar på skolan.... så jag ska säga till rekorn att om dem sparkar henne, så sparkar dem den bästa läraren på skolan. Och det hade ju varit lite synd.
Sen hade jag håla o sen fysik. Då vi fick räkna på ett gammalt slutprov. Då märkte jag att jag har ju glömt ALLT gammalt nästan. Sjukt. Men det kommer sakta tillbaka... men det är sååå många olika formler och sånt att hålla reda på så man blir helt snurrig.
Sen skulle jag ju gå på fysik plus, men jag var rätt trött på fysik då. Så jag gick hem.

Men det är skönt att ha 3 redovisningar avklarade, på 2 dagar. En hemtenta kvar och en massa fysikplugg. Sen åker jag! NICE! Hemtentan är halvfärdig, har skrivit en A4. Jag blev så TRÖTT på att stirra in i en dataskärm.. så jag tog en paus o gick ner för att dricka oboy. Har inte druckit det på flera veckor och kände ett väldigt sug efter det. MMmm vad gott det är.


Sen skrev ngn til mig på skype så jag hamnade framför datan igen. Men nu ska jag plugga fysik o packa lite.. o senare ikväll kanske jag kan fortsätta med tentan.
Det hände en liten irriterande grej på facebook innan, jag skulle skriva ett inlägg i ett stort evenemang,.. o det laggade totalt. Mitt förtsa inlägg förvann, så jag skrev ett till som också försvann. Sen kom båda upp en halvtimme senare, o nu kan jag inte ta bort något av de.. så nu står det 2....... oo alla kan se det. Känner mig så dum. Var rädd för att ngt skulle gå fel när jag skrev det. Det är ca 1000 människor i det evenemanget.. Menmen. What to do. Bara lite irriterande...

Har sovmorgon imorron, nicee! Och då ska jag hämta min studentmössa!! WIIIE! Har väntat länge på den nu! Och imorron ska hemtentan lämnas in, så jag blir förhoppningsvis klar med den tills dess. Nu ska jag ta en paus från datan. Haaaaj.

Dagens låt: Uprising - Muse
2011-04-27 @ 20:05:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0