nervös tös

Fredag.

Dagen gick fort. Jag började morgonen med frukost, en tränade jag på crossen, sen duschade jag och tog veet hprborttagningsmedel som ska verka i npgra minuter innan det sköljs bort. Sen kollade jag på klockan, "Oh shit! bussen går om 5 min!!!" Så jag tog näsa som går en halvtimme senare, kom lite sent till lektionen, men oj vad mkt jag fick gjort på morgonen asså! Haha

Bestämde mig för att gå osminkad till skolan, och jag var bekväm i det! Ändå. Dagen gick fort och bra! 3 lektioner. Sen hem och packa. Jag är nästan färdigpackad nu, nääästan. Jag är så rädd att jag kommer glömma något. det kommer jag.

Sen körde vi och köpte köpemat, det är ju fredag. Jag tog schnitzel med stekt potatis och bearnesås. Jag ville varken ha hamburgare, pizza eller kebab för det kommer jag säkert att äta massor av i turkiet.

Sen kom farmor och farfar och lämnade ett bidrag till min resa och för att säga till mig att vara försiktig med allt, sola försiktigt till och med. Sen har halva släkten ringt och kollat att jag har läget under kontrol och önskat mig lycka till osv. Känns som jag ska flytta utomlands eller något dramatiskt.. men det är bara för att dem bryr sig, jag hade nog blivit ledsen om dem inte brytt sig. I love them!

Sen var jag ute och gick en rudna med B och vi taggade resan imorron! Jag kan verkligen inte fatta att det är imorron vi åker! Är lite(mycket) nervös, men pepppp! Fortfarande aningen sorgsen att jag missar valborg... menmen. Det blir säkert kul i turkiet också! Och förhoppningsvis är vödret inte allt för kasst. Såg på nyheterna att det var regn där nu.. Men det blir säkert bra.

Maxi har inte ringt, det var 2 veckor sedan intervjun nu. Jag tänker ställa in mig på at jag inte får det. Så jag ska söka fler jobb när jag kommer hem.

Nu ska jag prova lite kläder som kanske ska med, och sen soooova! Sen kommer det inte ngt inlägg på minst en vecka.... ojoj.

Dagens låt: SOS (let the music play) - Jordin Sparks

2011-04-29 @ 21:59:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0