Zzzzöndag

Hej.

Sunday bloody sunday. Men egentligen är söndag skitbra, för det är dagen då man kan tat lungt o ta igen helgens aktiviteter och ladda för en ny vecka.

Idag har jag sovit hela dagen. Förutom när jag var ute med hunden(ja, jag var ute med hunden i pyamas..heh, men jag pallade verkligen inte bry mig) och när jag åt.
Så amn kan säga att jag har powernapat mig igenom dagen.

Igår var skitkul. Mysigt med släkten, GOD mat och god efterrätt. Nästa gång hela släkten kommer hem hit är på min student, hihi. Hann med o spela lite rockband med mina småkusiner, sen var jag tvungen att sticka till bussen kl. 9. Bor man på landet så går bussen bara en gång i timmen..

Träffade B på bussen, vi var sjukt trötta bägge två.. Sen när vi kommer fram till malmö så träffar vi en av Bs kompisar som hänger med oss. Vi sitter först på en bar o chillar, sen går vi vidare dit vi ska. Kön var inte så lång och vi kom in snabbt. B hittade inte sitt leg när hon skulle in, tur att hon kände killen som släppte in, annars hade det varit illa.
Så fort vi kommer in så frågar en kille om han får fota oss. Det fick han. Och idag såg jag att den bilden var med på vimmelbilder, hihi det var lite kul. Dock är det en rätt ful bild, jag ser jättetjock ut och det är inte min braiga vinkel, så mitt huvud ser runt ut och min näsa ser sned ut, och det ser ut som mina bröst är sneda... haha. Och jag hade mitt hår uppsatt på bilden, så det ser ut som jag har kort hår också..  Men annars var den helt ok. Det kanske är jag som överanalyserar, hoppas det iaf. Tror inet att alla andra kommer att analysera mig så mkt precis, haha... jamenar, jag analyserar bara migsjälv. Så det vore bara wierd.
Men anyway..
Det första vi gör när vi kommer in är att ta den starkaste och största shoten dem har. Oh. Crap. Det var inte nice. Det var inte jätteräligt. Men det var så mycket o så starkt så jag nästan fick upp det direkt. Ajaj inte bra. Men det gick ner. Och det brände. Sen blev jag lite piggare och gladare. Hade bara druckit lite champange och vin på släktkalaset så jag var rätt nykter när jag kom in.
Och vi dansar hela tiden. Sen tar vi en till likadan shot, den gick ner lättare. Mer dans. Träffade jättemånga jag kände från skolan! Det var kul Sen träffade vi Bs hook/på G kille med sina 2 kompisar. O då blir det lite drama. JAG PALLAR INTE DRAMA. Jag har inget emot någon av dem o alla bara snackar skit om varandra. Chilla fefan!

Dansade rätt mycket med en random kille i guldig glitterhatt. Jag älskar att dansa med random killar. Asså inte tafsdans,  mer dansdans, inte jättevackert men roligt. Jag tycker det är skitkul!

Stack därifrån lite senare än vad vi hade tänkt, så jag och B fick springa genom hela malmö vid halv 3 för att hinna med sista bussen hem. haha. Och då hade man redan jätteont i fötterna av att ha dansat i högklackat hela kvällen... Men bussen var jättesen. Så vi hann med den. Kalas.

Så kvällen blev lyckad!! Somnade vid 4.

Gick upp 9 o åt frukost. Sen gick jag o la mig igen. Heh.

Så jag har inte pluggat någon matte alls denna helgen.. Not good. Jag försökte, men det var sjukt svårt o när jag fick fel, gav jag upp. Sla plugga jättemycket imorron ist. Får hoppa handbollen imr.. hellre handboll än plugga. Men jag vill fan ha ett bra betyg i matte.

Nu ska jag städa lite. Sen ska jag nog sova igen. Hajj.

Dagens låt: Cigarettes and Valentines - Green day

2011-04-03 @ 18:33:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0