wave your flag

Hejsan.

Matteprovet gick åt helskotta. Jag kan liksom början av uppgifterna, men sen när man ska lösa ut konstanterna så blir allting helt klyddigt. Men när jag gjorde övningarna i boken så gick allt smidigt. Det är som uppgifterna på provet är samma som i boken fast svårare... Så jag klarar inte dem...
Men jag ska verkligen satsa allt på slutprovet i matten! Ska plugga med min kusin o hans flickvän, o hoppas att dem får mig att förstå. Läraren är bra, men hon har nästan aldrig tid att hjälpa. Och jag känner att hon inte gillar mig.. men jag hoppas jag har fel.

Nu är jag mest glad att det är ur vägen. Och att jag nästan är klar med mitt engelska argumenterande tal som jag ska ha på torsdag. Ska bara öva in det och skriva kort med stödord.

Sen till helgen så hoppas jag att jag blir klar emd mitt svenska tal.

Jag är så fruktamsvärt trött på skolan atm. Men när jag räknade skoldagarna kvar till studenten, så var dte bara 28 dagar! Så jag ska försöka stå ut i 28 dagar! Det klarar jag! Dock är det en jäkla massa prov och projekt som man ska hinna med.. Men man måste make it work bara.

Vi fick sluta tidigare från engelskan för att läsa i boken. Vilket var nice! Så jag fixade mitt Id-kort och sen stacka jag hem.
Sen glodde jag tv, o sen lagade jag mat. Vi hade typ ingenting hemma, så jag slängde ihop en tacogratäng. Gott. Och nyttigt, eller det är en viktväktar grej. Dock ska man egentligen ha light produkter i, men det hade vi inte atm. Men ändå. Jag har varken ätit pasta eller macka idag!

OOOH, jag vill vekrligen bli smal till min bal! Och till turkiet!

Jag var ju ute o sprang igår. Det var nice. Vädret var härligt och det var så skänt att bara få friskt luft o rensa huvudet från allt plugg för en liten stund, och man kände sig så duktig!


Det som är bra med idag är att det är desperate houswives idag! YEAH! Det gör tisdagarna lite bättre!

Imorron kommer nog bli en lugn dag, har 3 lektioner. Sen efter skolan hade jag tänkt att gå o betala balen. O sen kaaaaasnke sticka till det billiga fiket. Men det undrar jag, det är ju trevligt att hänga där. Men jag får absolut inte äta något! Så får se, kanske stannar där en liten stund.

Nu ska jag göra engelska. Heeej.

9 veckor till studenten!

Dagens låt: Wavin' flag - K'NAAN

When I get older
I will be stronger
2011-04-05 @ 18:30:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0