freeeitag

Äntligen freedag!

Igår var en helt ok dag. Lång. Men den gick rätt smooth ändå. Höll mitt tal på engelskan, gick rätt bra. Förutom att jag inte kan stå still när jag står o pratar, haha. . men jag tyckte att jag kunde det rätt bra utantill.
Sen skrev jag klart mitt svenska NP tal. Vilket är skönt att ha de avklarat.
Sen fysik, mat, matte. Matten är så sjukt krångligt... Ska plugga så jääääkla mycket matte innan slutprovet! Vill ha mer än ett G i matte iallafall. För just nu ligger jag nog bara där...
Sen webbdesign.

Sen träffade jag de 4 killarna jag ska på bio med, så gick vi o käkade hamburgare på någon restaurang. Det var gott, jag var så sjukt hungrig. Hade bara ätit fil o flingor innan det. Så jag åt, mycket! Lika mycket som killarna! Haha.
Sen gick vi till bion, o hanlade godis. Fast ja kände mig jjätteduktig så jag köpte INGET GODIS! Dock köpte jag en läsk för jag var så törstig..

Filmen,Black Swan, var.... sjukt konstig. Jag tyckte att den var rätt så bra, men den hade nog varit bättre om man verkligen hade fattat vad som hände... Tror den är väldigt djup, och fin. Men jag förstår deninte riktigt bara, Det gjorde ingen av killarna heller.

Sen stacka jag hem. Var hemma runt 10.

Sen vaknade jag vid 7. Åt frukost vid 8, o nu sitter jag här. Stör mig på att lampan i taket har gått i sönder.. så det e helt mörk i mitt rum..
O jag har sjukt ont i halsen o känner mig tung i huvudet. Håller på att bli förkyld känner jag... Uscha mig. Inte igen...  Så jag ska dricka min C-vitaminjuice och äta esperitox tabletter.

Börjar skolan halv ett och slutar halv 3 idag. helt okej. Sen kolckan 3 ska jag på make up rådgivning, dvs en sminkning. Hoppas att jag får lite tips o så till balen. Hihi. Men jag ska helst inte ha något smink inna jag kommer dit, så jag ska gå utan smink i skolan. ..

Ikväll vet jag inte vad som händer. Snackade med B om att ha en kväll med tjejerna som ska till Alanya o snacka om resan.. men nu vet jag inte....
Hon sa typ "angående ikväll så vet jag inte, men jag hör av mig när vi vet så får du hänga med om du vill". ..... Vadå komma i sista hand liksom!?!? Det var ju för fan min ide om att träffas..... Om hon kommer sen o säger att dem ska iväg o festa eller ngt.. så kommer jag inte att följa med. Jag vill bara chilla o prata, o det var det som var tanken.. det var ju mitt förslag.. Orh jag blir så irriterad, hon kan inte bara vända på det så.. Om hon ändrar på planerna o sen frågar om jag ska med, då ska jag fan ge henne a piece of my mind. Asså, säga vad jag tycker..

Nä nu ska jag ta o lägga mig en liten stund o lyssna på musik. Är trött. Dumma förkylning..

Dagens låt: Beautiful soul - Jesse McCartney

2011-04-08 @ 09:46:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0