relaxhelg

Hejhejhej!

Redan augusti!? Whaaat? Vart tog sommaren vägen? Kom den ens?.. Haha

I fredags jobbade jag, som vanligt, en rätt jobbig dag. Det var mycket att göra.. När jag kom hem klockan 2 så slängde jag i mig något att äta, o sen packade jag o sen bar det av till mormor o morfars sommarstuga!!´Så fort jag satte min i bilen o kopplade in ipoden, så somnade jag, o när jag vaknade var vi framme. Så gissa om jag var trött. Hos mormor fick vi mat, som vanligt o sen gick jag o min syster en liten runda för det var en härlig kväll. Min syster är underbar, gillar henne. Pratade om allt mellan himmel o jord typ. Mysmys. Sen när vi kom hem satt vi o pratade med mormor o sen somnade jag. SOV SOM EN STOCK O DET VAR NIIIICE.

Lördag. Vaknar, det är fiiint väder så vi äter frulle utomhus. Sen åker vi iväg o handlar mat o sånt inför nästa vecla, då vi ska ha den årliga hummerfesten.... som jag inte kan komma på för jag ska jobba.. Vilket är lite synd.
Menmen, thats life. Man kan inte få allt. Sen grillar vi/ JAG (ja JAg grillar! haha)  korv med bröd. men det gick bra, brände inget! O det blev gott. Sen går dagen.  Kollar på lejonkungen, vilken underbar film alltså! ♥
Och jag ritar faktiskt för första gången på jäääääääättelänge, o dte var kul! Ritade på en pappersduk, ahah. Ritade lejonkungen... Blev sådär, men det var kuul.


Sen beställde vi pizza, som jag inte har ätit på jättelänge (om man inte räknar det lilla jag åt i åhus..) O så drack ajg lite viin til pizzan. Sen ett litet tag efter vi ätot fick jag ett infall av att jag ville bada! Så jag  tar på mig badkläder o sen går jag, syrran o mormor ner till stranden o jag tar ett dopp! O sen ett till! Det var nice! Uppfriskande! Kallt. Det var inte en kotte på stranden, förutom dem 2 som följde med mig haha. Kände mig så frii liksom. Sen tog jag en dusch o sen kollade vi på film. Riktig myskväll! Då kände jag LIFE IS GOOD. En riktig härlig kväll. Sen som jag gott en natt till!!
Btw så är det exakt ett år sedan jag åkte till korfu..

Söndag. Fint väder igen! Vid 11 tiden kom min kusin o hans flickvän o hälsade på. Dem hade precis kommit hem från asien där dem har varit i 4 veckor. Han ska snart åka till kanada i 11 månader, så det var kul att träffa han lite iallafall. Sen kom mamma o pappa, o min moster o hennes man. Det var kul att jag fick träffa lite sl'kt! HAr inte träffat dem sen studenten typ! Gillar min släkt. Äter mat o MASSA kaka! Jag bakade kladdkaka, som jag inte har gjort sen studenten heller. Men usch som jag äter. kan vekrligen inte sluta... Illa.
Gick en stund på strranden senare för jag kände att jag behövde röra på mig. Det var mys att gå längs strandkanten. Hade dock varit ännu mer underbart om jag hade gått med en fin pojke.. haha men drömma får man.
Sen ritade jag lite till på duken. Denna gången ritade jag en pokemonfigur. Älskade pokemon när jag var liten, plus att det var den enda som var kul att rita av. Så här blev den.

(o sen råkade han få ett glas i pannan.. hehe). Wellwell, blev ändå rätt nöjd med den..
(kankse inte världens coolaste grej eller särrskilt snygg i era ögon, men I DONT CARE! )

Sen äter vi mat o efterrätt. Daimglass. Oj som jag äter, igen... Sen ser vi bilder från asien o sen åker vi hem. Tar en runda med hunden o sen sova. Fast det tar ett tag att somna. Sen är det upp o hoppa klockan 4.50.

Måndag. 
Jobbbbbb! Men jag är rätt pigg ändå. Trir jag behövde den avkoplande helgen, avskärmat från verkligheten typ. Så det var en kul dag på jobb idag. Flummig var jag. Haha. Åh vad jag hoppas att jag får jobba kvar där efter sommaren! Hoppas hoppas. Men tror inget!
Sen kom jag hem vid kvart över 2. Glad. Chillar. O sen grillar vi mat. Gott. Nu är jag nöjd o mätt!
Ska snart ut o springa en runda, behöver det! Ska försöka springa dubbelt så långt som jag brukar. Har sovmorgon imorron o det är nice! Jobba kväll.

Längtar lite till personalfesten på lördag! Ska bli kul att träffa kollegorena utanför jobbet! Dem är så härliga!

Men nu är det snart running time! Byyyye

Dagens låt: Umbrella - Rihanna
2011-08-01 @ 19:46:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0