back

Heeej! Long time no seen, hade nästan glömt lösenordet. haha.


har ju inte hänt något jätteintressant under tiden som jag inte har skrivit, mest jobbat. S har ju semester nu, så jag saknar att kolla på han, men resten av kollegorna är ju så sjuktr trevliga att det är kul ändååån! Bra va!

Några saker som är värda att nämnas var förra onsdagen, alltså 3e augusti, vilket var en sjukt bra dsag på jobbet o seb hade jag o B bestämnt att vi skulle äta något. Men brist på ideer o ingen av oss känner för MC, så då tar vi på oss fina kläder o drar till Jensens i malmö för att överaska vår kompis som jobbar där, o såklart för att äta! Har aldrig ätit där innan. Det var så klart GOOOOTTT, jättegott. Men dyrt... eller... Vår vän som jobbade där bjöd på hela kannan med läsk som vi beställde plus att vi fick GRATIS mjukglassbuffe!! AWESOME! Jag var egentligen jättemätt men det gick ner ändå! Smarrigt! Sen gick vi en sväng i malmö o träffade upp någon kompis som hade varit på mff matchen. En trevlig kväll.

Sen på lördagen, alltså den 6e aug, så var dte peronalfest, då jag stack dit direkt efter jobbet. Fick göra mig iordning i blixtyfart. O jag var så sjukt nervös. Men det var jättetrevligt! I början var det liite segt, men sen kom det igång o det blev kulkul. Var kul att lära känna fler människor från jobbet! Åkte hem o var i säng vid 2, o 5 timmar senare skulle jag upp o jobba igen. 8-18. Kulkul... O jag hade gjort klart allt jag skulle dagen innan för jag trodde att det skulle komma fler varor på söndagen.. men ikke. Så jag gick mest o gjord einte så mycket. Tur att B kom så fick hon gå runt i butiken med mig o sen tog vi lunch. Vi var båda lika trötta.. Ja de var det.

Sen har jag jobbat sedan dess till idag. Dvs 7 dagar i rad. Så jag är räääätt så mör i kroppen nu.. Ska sova gott inatt o sova lääääääänge. Har inte sovit till längre än 7 sedan förra fredagen. Mmm, jag behöver sova. Det ska bli nice!!!

Igår hade jag o B tacotorsdag, åt mat, pratade massa o kollade film! Mysmys. Vi pratade massor om USA. Jag hoppas verkligen att det blir av att vi kan komma in på skolan o börja plugga i USA o flytta dit i något år. Det kan ju bli hur kul som helst!! Sen kom jag hem vid tio, sen sov jag...

Idag jobbade jag 6- 15, igen. Har sett att jag får förlite rast. ska egentligen ha ca 1.20 h rast när man jobbar i 9 h, men jag har bara en timme.... menmen. Som bara sommarjobbare vill jag inte säga till om för mycket för jag vill jättejättegärna jobba kvar där i ett år till.

Imorron ska jag till DK med några av ica kompisarna! Ska bli kul!! Och spännade, o nervöst! Jag hoppas att det blir bra bara! Det är den 13 imorron också, jag o 13.. nja, gammal grej som jag o min kompis höll på med som sitter kvar, haha. 14 gillar jag, 14 älskar jag! 14 är brabra! Lucky number 14. Typ.

Ska också baka cheesecake imorron! Ska bli smarrigt!

nä, nu sk ajag äntligen få min ljusa o efterlängtade sömn! Tänk att lägga sig utan att behöva tänka på hur många timmar dte är tills jag sk agå upp! Fabuuulöst! Good nighht!

Dagens låt: Edge of Glory - Lady Gaga

2011-08-12 @ 21:38:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0