jupp jubb

Hej

Ja jag suger på att skriva varja dag..... Menmen.

har inte hänt massor precis, var i danmark med några kollegor i lördags. Det började med pizza o lite förfest hos en kille. Det var trevligt. Sen gick vi till tåget, 270 spänn för en tur o retur biljett, attans, det sved i plånkan..  B följde inte med som planerat, hon åkte hem efter flrfesten, men jag förstår henne, hon kände ju ingen där + hon mådde inte bra. Det gjorde inte mig så mycket, det var nog bäst faktiskt om jag säger så..  Tågresan var jäterolig! I början när vi kom till dk hittade vi en trevlig bar där vi alla satt o drack o snackade. Vi var ca 12 st. MYCKET trevligt. Sen skulle vi gå vidare o då började folks åsikter att krocka, om man säger så. Vissa ville åt ett håll, vissa åt ett annat.. det slutade med att vi gick en bit o sen disskuterade vi om vart vi skull.e. Det var rätt lame... o det slutade med att 3 stack ham, det var S, den andra tjejen o en kille till. Kvar var jag och 8 killar. Men det var helt okej, dem är så schyssta. Vi gick in på en kareokebar o sjöng, jag sjuner förskräckligt.. men det var kul. Sen började jag o några till bli rätt trötta, så vi gick till bk o åt lite nattmat, o sen stack vi hem. Blev litetjafs när vi skulle hem för en kille blev så sur bara för att vi ville hem..
Var hemma vid halv 6 o då mötte jag mamma i dörren som skulle iväg till jobbet, haha.
Kvällen blev helt okej, men ändå lite va en besvikelse.. jag trodde att vi skulle ut på något dansställe o dansa massa... o att det inte skulle bli massa tjafs o att alla skulle hålla ihop hela tiden.. Men det var kul ändå- o jag lärde känna fler från jobbet ännu bättre, det var huvudsaken typ.

I söndags sov jag mest.

Måndags, jobb klockan 6. cyklade till jobb i ÖSREGN. Skulle jobba till 12, så det var ju chill liksom. Men sen ber mig chefen att jobba över lite, tills vi blir klara. Självklart tänker jag, vi ä rnog klara till ett. Klockan blev 2 o jag trodde att jag var klar. Men då får jag 25 lådor med godis att plocka upp. Klockan tre var jag klar.. då var jag trött o hungrig. Hade bara tagit 20 minuters rast för jag trodd ejag bara skulle stanna över lite o ville inte ta mer rast sen för jag ville bli klar så snabbt som möjligt. Sen var det snabbt hem o äta lite cheescake, som jag gjorde i lördags. O sen vila lite o sen cyklade jag med en kompis till skogen o sprang. Duktigt ändå. Sen duschade jag o åt o chillade, somnade vid halv 9.

Tisdag, upp o hoppa klockan 4.50 igen, för jag börjar kl 6 igen. Skulle jobba till 12 ockås, men jobbade över till 2..  Inget märkvädrigt denna dag. Åt upp cheescaken. Det var då FAN vad jag äter nu.. bestämde mig cokså för att ta upp min träning på gymmet, typ träna body pump en gång i veckan. Att springa är bra, men det räcker inte.. Sen så snackade jag lite med personalansvarig o hon sa att hon trodde att chefan har en plan för mig till hösten. WIIIIIIIIIIIE vi håller tummarna!!!!! Somnade klokan 8 denna dag.

Onsdag, idag. Började klockan 6 igen. Dagen idag gick rätt fort, hade saker att göa hela tiden. o så hände det en spännande sak idag, en kund som brukar komma har något psykiskt problem, o han brukar tjaffsa med andra kunder, vilket han gjorde även idag plus han gick på en kollega! Skum kille asså! Vi fick tillkalla vakterna o det samlades en klunga med anställda o kollade på när vakterna pratade med honom. Spännadeeeeeeee! Det var en rätt bra dag idag ändå!
När jag kom hem så åt jag lite o sov. ja jag äter hela jävla tiden.. pallar inte. Skärpning, snart. Sen sprang jag en nrunda i skogen, 5 km . Duktigt. Nu googlar jag lite för att lära mig hur man ska få ut det mesta av träningen o äta rätt o så. På fredag har jag planerat att jag ska äta en sallad!

Dessutom är jag glad för at t det börjar hända lite saker på green days hemsida, snackas om hemlaiga spelningar o nya låtar osv. Det kan bara betyda en sak, nytt akbum på G. och det gör mig så sjukt glad o uppspelt o så!!!!!! Hoppas bara nu att det vekrligen händer! Det gör det säkert , men vill inte va för säker för då blir jag säkert besviken! men åh, glad är jaaag, äntligen händer det något!

Nu ska jag göra lite situps o armhävningar o sånt, sen dusxha o sen sussa! Börjar kl 6 imorron igeen. Sen är jag ledig på fredag, skönt, men dock jobbar jag på lördag.

Haaaaj

Dagens låt: Rockstar - Nickelback
2011-08-17 @ 20:33:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0