.:.:.

Hejhej.

Skrev sist i onsdags, då här kommer en kvick resume av vad som hänt och inte hänt.

Torsdag.
Dagenj börjar kasst. Tappar ut sparris o det luktar pyton, sen kommer personalansvarig o säger att hon vill prata med mig. Gissa om jag blev nervös... när jag komme rupp på hennes rum så träffar jag chefen snabbt som precis kom ut ur rummet, sen ser jag hon sitta med ett papper på mina instämplingstider o strukit över varje gång jag har stämplat in försent med en orange överstrykningspenna... mmmm detta börjar ju bra tänker jag. .. (Ska dock påpeka att stämpelklockan går 2 minuter för snabbt, så dfr händer det rätt ofta att jag stämplade in ngn minut för sent.. men det har jag lärt mig nu.) Men hon säger iallafall att dem är nöjda med mitt arbete... OCH ATT DEM VILL ATT JAG SKA JOBBA KVAR! Halleluja! Glad blev jag! Så jag fick ett vikariat i kassan! Jag ks aalltså sitta i kassan! Haha sppännande! Dock är dte inte så många tider i veckan, men bättre än i inget, mycket bättre!

Efter jobbet så gjorde jag mig iordning o sen var det restaurang med crew alanya! Har inte träffat dem så mycket i sommar, förutom B.  Så det var trevligt att äta god mat o snacka.

Fredag. Denna dagen var jag ledig, o det förtjänade jag! Kändes som lördag Jag städade, sprang o träffade en vän så åt vi sallad o sen fikade vi. Vi hade massor att prata om. Hon ska åta utomlands i 11 månader på fredag.. Galet! Tur att skype finns.

Lördag.
Jobbade 6-11. det tog emot som attan att gå upp 4.50 på en lördag.. Men det var chill på jobbet o att sluta 11 är inte fy skam. Maxisarna som skulle jag skulle sticka ut med till MF pallade inte/var inte festsugna, så jag stack ut med B o co. Vi stack till jensens o åt en god middag o sen vidare ut. Var på white, har inte varit där på jättelänge! Det slår falsterbo med hästlängder! Och musiken var så bra! O det var en bra kväll. Gissa vem jag träffar på om inte H. Oh snap vad han är snygg. Jag såg han, han spg mig, o vi båda log o sen blev det kraaam. Kändes som ett kärt återseende nästan. Åh det var härligt, o vi pratade lite. Det gick rätt snabbt, det var allt typ. Men sen kunde jag inte få ut han ur huvudet. Har knappt tänkt på han alls under sommaren. Det var lite frustrerande.
Kom hem 5, sov till 8. Kunde inte somna om för jag hade H i huvudet. så sjukt frustrerande.. jag tror fortfarande att jag gillar han lite. Men det är svårt att inte göra det, hans personlighet är så härlig, så genuin o sen hans utseende, I like. Men han är för bra för mig. men det känns änså som vi klickar lite.. fast dte kaske bara är min inbillning. Haha han har tjej så jag ska inte tänka på han, o i mitt huvud så tycker jag inte att dem är rätt (men har ingen aning om vem tjejen är, haha) Jga vet bara att hon är söt, 2 år yngre.. Hon är som ett sött litet lamm , o han är en hingst. Så ser det ut i mina ögon.. haha. Meenm dom är säkert jättelyckllga tillsammans, o jag ska inte slösa min tid på att hoppas att jag någongång kommer att få honom, för dte kommer aldrig att hända. Så bahövde bara få ut det, nu ska jag släppa det. Någon dag så hittar jag någo, förhoppningsvis. Men jag börjar bli så sjukt trött på att vara ensam. Det har sina fördelar... men det blir rätt ensamt ibland bara. Suck. Well well.

Söndag.
Jag var rätt trött kan jag säga. 3 timmars sömn ja. Solade i en timme, duschade, åt o sen var det iväg till kusiner på kusinkalas, Min yngsta kusin har fyllt 8. Åh vad stor hon har blivit. Det var trevligt, dock var jag lite efter hela tiden kändes det som haha. Sen kom B o hämtade mig så stack vi in till malmöfestivalen för att se daniel adams-ray och veronica maggio. Daniel var aaaaaaaaasbra! åååh det ärså härligt med livemusik o sjunga med. Det var underbart! O sen började det ösregna.. o vi var rött trötta efter gårdagen.. så vo körde hem. Hade sååååå gärna sett maggio, men när jag väl lade mig i min varma mjuka säng så ångrade jag mig inte.

Måndag.
Idag. En kass dag,, eller rätt så. Det ösregnade när jag cyklade imorse..  Började klockan 6, så jag var ju gaaaaaaaaanska trött idag. Har sovit 9 timmar totalt dem senaste 2 nätterna, inte tillräckligt säger jag bara. O INGEN på jobb kan byta tid på onsdag o torsdag då B fyller år.. jag slutar 8 på onsdag kväll o börjar 6 på torsdag... Inte alls bra. Men jag bryr mig inte. Jag ska gå tidigare från jobbet på onsdag och jag ska med ut, o sen kommer jag vara dödstrött på jobbet på torsdag.. men det får det vara värt.

Var duktig o bokade ett pass på gymmet idag. Första passet i år. Men jag känner att det är dags att ta tag i det nu. jag gilla rinte min kropp längre, alls. Blev kallas tjock sist igår.. Så nä. Jag blir så ledsen när jag hör det, men jag vet att dte är sant, så jag får se det som en motivation. Men åh vad jag är sugen på choklad..  STÅ EMOT.


Nu ska jag borta tänderna o sen sooova! Good night.

Dagens låt: Best of you - Foo fighters
Vilken låt!

2011-08-22 @ 20:04:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0