liiiiiight

hejhej.

Nu har det gått ett par dagar sedan sist igen...

O jag orkar verkligen inte skriva om allt smått som hänt, så jag tar en grov sammanfattning.

I onsdags fyllde B år, så efter jobbet, (som var sjukt jobbigt, fick jourtelefonen o den ringde heeela tiden...)  cyklade jag snabbare än en trimmad motorcyckel i motvind hem till henna o där var det lite firande, det var trevligt. Sen stack vi vidare ut till malmö. båååten. Det var nice! Sen blev det nattmat på bk som vanligt. Kom hem klockan 5, så det var rätt tur att jag inte behövde jobba klockan 6 på torsdag... haha chefen kom o frågade mig om jag kunde vara snälll att jobba 12- 20 istället för det hade blivit fel i schemat. Javisst sa jag! Passade ju mig så mycket bättre.
Så på torsdag kunde jag sova ända till klockan 9, sovmorgon! Var dock ändå rätt trött på jobbet. I slutet av dagen så piper mitt alarm som jag har i fickan när jag är på hälsa o skönhet-avdelningen, så jag gick till kassan som jag skulle. Där står en guuube o g¨r ut o in o larmet piper.. Men han säger att han inte har tagit något. O vad ska jag göra där då... varje gång larmet har pipit så  har det varit falskt larm. Så jag tror att det är lungt, för kassörskan säger att det är okej, så jag går tillbaka till mitt. Sen piper det igen o jag får gå tillbaka o då sääger en annan lite surt att jag inte får gå där ifrån... okej, hur ska jag kunna veta det. Sen kommer en annan kille med larm o 2 vakter som får prata med han. Han säger att han inte har tagit någpt o tar av sig byxorna för att visa det.......... Vakterna säger till han att behålla kläderna på.. galen gubbe. Sen sitter han o säger att han är sårad för han har visat kallsipperna o att han inte har tagit något. Men han behövde ju faktiskt inte ta av sig brallorna.. Wellwell. Han får gå sen. Precis innan jag slutar så säger en kollega att jag ska följa med in o se en sak, så jag får gå med in i väktarrummet o ser på lverbevakningsfilmen hur gubben tar upp något ur fickan o slänger i vagnen som hans fru står med utanför.. sen kom går han in i affären igen. Sicken jäkel. Det finns sjuka människor alltså.
Dte var ändå bra att jag fick vara med om något sånt. En tjuv som drar ner brallorna. ändå lite kul.

Sen var det äntligen fredag o jag var trött. Menm det var en kul dag på jobbet, jobbade med dem roliga idag plus det var massa tårta i personalrummet. Direkt efter jobbet, min sista sommarjobbsdag, så tog jag bussen in till malmö för att se the ark o maskinen. Ser maskinen, helt okej, men jag håller på att trilla ihop ett flertal gånger så trött jag är... så vi åker hem efter maskinen.

Idag skulle jag egentligen till ullared med B o dem, men jag orkar verkligen inte.. så jag är hemma o gör ingenting alls, o det är nice. Hade ett litet samtal med mamma o pappa om usa o pappa sa något om att han typ tror att om jag flyttar till usa o går på college så kommer jag att börja röka på för det gör alla där......KUL att höra att min fader har så låga tankar om mig.. Det är inte första gången han säger någpt sånt helt sjukt.. Jag är fan en förståndig tonåring. Jag är självständig, förstående, förståndig, smart(fast ibland tar det en tid att förstå, men ge mig tid så förstår jag tillslut), snäll, optimistisk osv. Jag skulle aldrig göra något för att göra någon annan eller migsjälv illa, så dum i huvudet är jag inte.. Ha lite tro på mig liksom.
Självklart förstår jag att han är orolig, som alltid... vem vill att deras barn ska bli knarkare liksom, men om han känner sin egen dotter så vet han att jag aldrig skulle göra det. För målmedveten om att jag faktiskt vill bli framgångsrik o ha en bra framtid. Jag ska kämpa för jag vill ha en ljus framtid.
O sen kom det fram att han faktsikt bara ville bli mer inolverad i mina beslut o tankegpngar om usa, för det är ju faktiskt inte bara att flytta dit helt upp o ner. O det känns bra att jag faktsikt har lite stöd från dem nu, men egentligen kvittar dte, för jag är beredd på att klara det själv, har inte spenderat en enda krona av min lön för jag vill kunna åka til usa o klara mig själv. Jag vill inte vara beroende av någon. Men det är ändå skönt med lite hjälp o stöd.

För ååååååh vad jag vill åka! Bort från sverige!

Ikväll ska vi ha gäster, så det blir god mat ikväll. På tal om godsaker, som jag har stoppat i mig alldeles för många av... Kom inte i mina jeans igår. Pallar inte... O jag var tvungen att avboka dte första gympasset jag bokat på ett år för att jag behövs på jobbet. Jag får ju ta ett annat pass.. men det var lite surt, jag vill så gärna komma i form NU! Men det får vänta tills efter london då. Vi åker dit på onsdag för att fira pappa som fyller 50, o jag har inte köpt present än, brabra...
När jag kommer hem från london ska jag boka tatueringstid! Jippie!!!!

MMMMmmmm

Är helt trött i huvudet o nu ska jag gå bort från datorn. Heeeeeeeej.

Dagens låt: Lighters - Bruno Mars

2011-08-27 @ 15:05:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0