packpepp

Tjenna! Idag känns det braaa, för imorron ska jag till London o det ska bli hur nice som heeelst!

I söndags gjorde jag absolut ingenting.

Igår köpte jag present till pappa, en tavla på london, mycket fin. O så jobbade jag o tjänade cirkus 400 kronor. Inte fy skam.

Idaaaaaaaaaag. Ska jag packa, lämna hunden o fåglen hos farmor o farfar, gå en sväng med en kopmis, och ikväll ska jag...wiat for it.. TRÄNA HANDBOLL!!!! WIE! Med mitt gamla lag som lades ner i höstas! Så det ska bli spännande, och ROLIGT! Hoppas jag! Jag ser fram emot det, har saknat det!

Kommer hem från london på  söndag, sen börjar jag jobba i kassan på måndag. o då ska jag på allvar börja bli nyttig! Ska handla nyttig mat, träna mer på gym och springa. Så att dte blir både springa, handboll, body pump och cross trainern! Hur bra osm helst! Såklart kommer jag inte att kunna motstå alla godsaker, det är ren fakta, men jag ska dra ner på dem, plus om jag tränar mycket så gör det ändå inte så mycket om något gott slinker ner... hihi.

Life is goood känns det som nu!

Later. Har nu lämnat djuren hos farföräldrarna, och nu är det så tomt i huset.. Men det gör att man kan packa utan att hunden går o hoppar i väskan o stör en haha. Hann också bli inringd till jobbet till på måndag, skulle bara jobba i kassan mellan 10-15, men nu lades det till att jag ska jobba 15-20 i skönhet o hälsa sen. 10 timmar. det är goa cash, cash is king som man säger! Hehe.

Sjukt att jag ska till london imorron! Waaaah. Men kuuul! Nu måste jag börja packa!!

Byebye!

Dagens låt: Letterbomb - Green day
2011-08-30 @ 11:54:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0