pepp? nepp

Oj nu var det ett tag sedan jag skrev. Hinner inte skriva allt nu för jag är så satans trött... Men jag tror jag hinner skriva allt som hänt på måndag.
Kan snabbsammanfatta lite som hänt så detta inlägget inte bli helt meningsllöst
Kan säga att det har att göra med personalfesten, fick en liten hjärnskaning, cheferna trodde jag var bakis o var tvungen att bevisa att jag inte var bakis med ett läkarintyg¨...
En himla jobbig vecka.... plus att jag har haft så ont i huvudet hela veckan o känns som ingen ville tro mig. Jag som aldrig ljuger. Tur att jag hade dem som var på festen o som känner mig, dem trodde på mig! Har kommit många av dem närmare efter denna festen faktikst.
Idag var jag ledig, har firat min födelsedag med släkten. God mat. Jag är fortfarande lite sådär i huvudet, så tillslut blev jag så trött o ville bara att dem skulle gå. Fick förövrigt inga  WOWOW-presenter. Jag had einte kommit på så mkt att önska mig, så vad ska man göra liksom, jag ska inte klaga jkag är nöjd. Men det hade varit kul om dem hade kanske slagit ihop till något fantastiskt. Dem kanske kommer på något o tycker att jag skulle förtjäna det.. men så långt tänker dem nog inte. Haha oorh vad jag låter otacksam, det är jag inte! Säger bara att det hade varit kul! Jag försöker varje år att komma på något som skulle överraska dem jag ger det till o göra dem glada, inte ge dem tex bara strumppor, även fast det är dte dem "önskar" sig.
B kom förbi med en present, ett jättefint armband! Blev mycket glad!

Imorron är min riktiga födelsedag. 19 är verkligen meningslöst.. haha. HAde nästan glömt bort att jag fyller år, mest med att dte hart varit så mkt denna veckan.. Men hoppas inte alla andra har glömt bort den. Men ärligt talat så bryr jag mig inte. Ska bara vara hemma o baka pepparkakor, lussebullar m.m. O köpa julgran. Sen ska jag iväg med familjen o äta på restaurang. Myspys.

Nu ska jag sova. det är faktiskt första gången jag inte är särskilt hypad över att fylla år. Förra året var jag helt jättepepp, men det var 18, det var speciellt. O det blev en fantastisk födelsedag! åh... ljuva 18!
Men ska njuta av att fylla år. Vem vet hur många år till man fyller liksom... haha,nä men man ska faktiskt aldrig ta något förgivet. Nästa år kanske jag befinner mig i staterna på min födelsedag, who knows? Hoppas!

Oj gud vad opepp o negativ jag låter idag.. haha jaja. Åh, trött.... Godnatt. Sista natten som 18 åring.

Om 2 veckor är det jul. Oj vad många julklappar jag har kvar att köpa, o jag har inte börjat plugga till toefl-provet nästa vecka, som jag har betalat 1600 kr för... jag MÅSTE bli godkänd. Annars kan jag kyssa collage goodbye.. o det vill jag inte......

Sovasovasova.....

Dagens låt: Halleluja - Rufus Wainwright
2011-12-10 @ 20:29:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0