start

Sådär. Då var min 19års dag avklarad. Kändes lite skönt att den var slut. Haha. Kan inte fatta att jag säger så... Menmen. Var beredd på att dte skulle bli den minst glada födelsedagen so far. Höjdpunkterna var resraurangen(god mat), Bs "fina" långa grattis text, ipoden(även fast jag inte kan få in några låtar i den än för internet är bajs!) coh alla grattis på face. Trodde inte jag skulle få så många. Även fast jag är besviken av att ajg inte fick av vissa som jag trodde jag stod så nära att dem iallfall kan säga grattis på face. F sa inget. Den falska ragatan, men jag anser inte henne som min vän längre. H sa inget heller, det gör inte så mycket, men hade tyckte det varit snällt om han skrev.. wellwell. Och S skrev inte heller, han är en konstig kill må jag säga. Förstår inte hur han tänker, så komplicerad.
Bakade lussebullar o pepperkakor igår.. Gottigt. Men oj så mycket deg jag åt...

Är inte på något vidare superduper glatt humör idag heller... suprise. Tror att dte är huvudvärlen från hjärnskaningen som drar ner mig mest.

Idag har jag iallafall varit duktig med 2 saker. Jag har skrivit ett text på engelska för att träna inför toefl provet, den handlar just om hela usa grejen, the dream I'm about to live" kallade jag den (that's deep man!), och jag har köpt en till julklapp. Nu har jag bara mamma, mormor o morfar, farmor o farfar kvar och B kvar. 

Måstemåste plugga mer till provet. Gaaah. Åh jag måste klara det!!

Imorron ska jag jobba. Tänkta ha glitter i håret när jag sitter i kassan för att det är fint och det är lucia.

På onsdag ska jag in till stan o gå i någon butik o sen fika med en gammal klasskompis, som är en av  mina närmaste killkompisar. O sen vet ajg inte om vi ska träffa upp 2 gamla vänne rtill oss, som vi knappt snackat med på jättellänge. Dem 2 jag o B var i alanya med i våras. Vi var crew alanya. Saknar oss 4 lite. Men nu bryr jag mig inte. Jag o B är bättre vänner än vi någonsin varit innan. O visst hade det varit trevligt att kunna umgås alla 4 igen. Men efter att hon ena tjejen har svikit B väldigt mkt, så könner inte jag att jag vill sitta där o låtsas att jag är okej med allt.. Så we'll see.

Har börjat snacka lite med en kille som jag träffatde när jag var ute för längesedan. Trevligt o snacka med han. Hoppas att vi kan träffas o gå ut o äta något en dag. Det hade varit trevligt. Men vi får se där också.

Jesus of suburbia är en låt som jag älskar så otroligt mycket! Guuud vad den bara går rätt in i hjärtat var enda gång!! Orh! What a song! Glad att jag har tatuerat in 2 rader ur den i nacken! Det gör mig så innerligt glad! Den låten är såå jäääkla bra! Lyssnar på den nu btw. Och igår innan jag somnade! Den är så rätt!

På lördag ska jag fira min födelsedag med några vänner, först ut o äta o sen ut o dansa! Hoppas dte blir kul!

Nu ska jag göra annat! Byenye

Oh juste! SKulle berätta vad som hände med huvudet...  Blev tappat 2 ggr på huvudet på personalfesten, hade inte druckigt sp mycket med tanke på att jag skulle jobba dagen efter, men jag hade druckigt mig lite påverkad bara.. så när jag jobbade i kassan dagen efter så mådde jag kasst o spydde i kassan. Så jag fick gå hem, svimmade i omklädningsrummet, kunde inte cykla hem, så fick ringa mamma. Sen låg jag hemma resten av dagen med fruktansvärd huvudvärk. Eftersom huvudvärken satt kvar så började jag tänka o kom på att dte kanske var en hjärnskaning. Pratad emen mamma som jobbar på sjukhus o hon trodde ockås det. När jag kom till jobbet på tisdagen så blir jag anklagad för att vara bakis på jobb. Mest pga en annan kille fick ringa o sjukanmäla sig pga han var bakis.. DÅ säger jag att jag har hjärnskaning, men dem tror ju inte mig. Så dem vill att jag ska skaffa mig ett läkarintyg. Annars får jag en skriftlig varning från högsta chefen o dem sa att mitt vick kunde ryka. Så det var inte jättekul! Killarna som hade tappat mig jobbade inte den veckan så jag kuinde inte få dem att intyga min historia. SÅ jag fick fråga alla som kunde sett det o förklara hela historian... men typ ingen hade sett det. Fast dem jag brukar jobba med mig trodde på mig o stöttade mig. Det kändes bra o jag kom dem närmare. Att jobba med den huvudvärken o samtidigt känna att alla har pratat om en o ingen vill tro på en är ingen bra kombo.. EN dag så cyklade jag till vårdcentralen här i närheten o satt i 2 timmar o väntade o betalade 120 kr för att bli undersökt av en läkare. Och då så sa hon att ja det var en hjärnskaning jag fått (vilket jag redan visste och jag skulle få ett intyg på det.
På på lunchen nästa dag så cyklade jag dit på min rast för att hämta det, det var inte klart så fick sitta i en kvart och vänta... Men tillslut fick jag det o när jag kom tillbaka för att lämna det så var hin jag skulle lämna dte till inte där. Såklart. Så hon fick se det nästa dag. Då frågade jag henne om hon hade sett det. Ja det hade hon, o hon skulle inte ge mig någon varning. Vad bra. Men fick ingen ursäkt eller något som helt medlidande. Men strunt samma. JAG VANN! Men gud vilken jobbig vecka det var. Och jag känner att det är fortfarande dem som inte tror mig. Men skitsamma. Jag har intyget, jag vet, jag ljuger inte. Synd att dme är så trångsynta o inte kan lita på mina kollegor.. 
Imorron är dte ny dag på jobbet, en ny vecka. Blir forhoppningsvis bättre! 

Nu sk ajag ut i regnet o kylan o gå med hunden. Byebye

Dagens låt: Famous last words - My chemical romance
2011-12-12 @ 17:04:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0