5 days left

hejhopp!

Nästan en vecka senare. Förra veckan jobbade jag inte så mycket, tisdag, gick bra. Incidenten är nu lämnad bakom oss. Väntade på att dh skulle börja, men det var twilight ist. Blev lite besviken faktikst, var sugen på ett nytt dh avsnitt. Får vänta till våren..

Onsdag så fikade jag o shoppade med min killkompis, det var kul. Sen var det då den här middagen, det var ingen spänd stämning, det kändes bara skumt. Jag kände ingen anledning till att sitta där o snacka om meningslösa ointressanta saker typ..

Torsdagen gjorde jag inget, kollade på vampire diaries med B bara. På fredagen jobbade jag, det gick bra, o sen åkte jag o B hem till en kollkompis o kollade film. det var kul.

På lördag var det upp tidigt o ta bussen till malmö för att skriva toefl-provet! B följde med, det var väldigt snällt. Vi kom fram till stället i tid, men när vi kommer in o jag ska bocka av mitt namn så står mitt namn inte där. Det visar sig att jag är på fel testcenter.... Så vi får skynda oss till stället där jag ska vara... Testet gick hyffsat bra tror jag. Förutom speaking delen... den gick åt skogen. Men jag hoppas verkligen att jag klarar det! Annars har jag betalat 1722 kr och skrivit prov i 4 timmar i onödan.... Hoppas jag klarar det, vill så gärna klara det så jag kan åka till usaaaaaaa.

Sen kom jag hem, åt, vilade, sen var dte dags att göra sig i ordning till kvällen. Middag på jensens, SMARRIGT! Hade en värdekupong så min mat var gratis, sen så fick vi gratis mjukglasbuffee!! MUMS! Så allt jag betalade för var då drickan. Like it! Blev proppmätt! Sen var det förfest o sen utgång. Utgången var sådär. Börjar tröttna lite på slagt tror jag.... Men kvällen var lyckad ändå!

Söndag, sov o åt, sov igen, blev väckt för det var lunch, sen göra mig i ordning o åka till mormor o morfar o baka julkakor o fira morfar som fyllt 94!! Vi får sjunga "Ja må han leva ut i 200 år", annars kulle han ju bara ha 6 år till att leva.. o det vore ju deprimerande o sjunga något sånt.
En kul sak var att det faktiskt kom lite snöööö!!!! 4e advent o snö! Wiie! Dock försvann den lika snabbt som den kom.. men ändå!

Idag börjar jag inte förren kl 4, så de e nice. Men ska jobba till 10... så ja. O det kommer säkert att va massa kunder som ska handla massa julstuff.. Tänk att det vara är 5 dagar kvaaaar, waah. Vart tog tiden vägen??

jaaaha, antar att då var inlägget väl slut..

Dagens låt: Marry the night - Lady Gaga

Måste säga att jag tycker att lady gaga är awesome. Lite konstig, ja. Men sjukt inspirerande, unik och en fantastisk artist men en sjukt bra röst.
2011-12-19 @ 13:56:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0