fin rubrik

Hej.

Ja fytusan vad arg och trött jag var igår, haha. Låg i sängen o lyssnade på gamla green day låtar, som tex platypus (I hate you), sjukt bra när man är arg!
Sen somnade jag rätt tidigt.
Fast var ändå trött när jag vaknade i morse, menmen. Det har varit en helt okej dag idag, rätt bra. Blev klar med min dikt om ett höghus. Haha, den blev ändå rätt bra! Jag gillar att rimma!
Förutom att jag blir så aaaaaaaaaaaarg, eller inte arg, irriterad, jag stör mig helt enkelt sjukt mycket, på F's attityd. Vilken bitch. Inte för hon har sagt något till mig, men som hon beter sig. Som hon är sååå mycket bättre än alla andra. Hade varit skönt att sätta människan på plats, men jag vill nog helst inte bli ovän med henne, så jag håller mig utanför. Hon är min frienemy(därav kallas hon F, haha). Men dte är synd, faktiskt, för hon kan vara en sån bra vän när hon vill. Men sen tröttnar hon på folk o slutar att prata med dem. Så hände mig mig, så jag slutade prata med henne. O nu pratar vi inte alls. Bara när vi måste.
Men jag behöver inte henne, jag har mina snälla killkompisar istället!

O det var skönt att komma hem tidigare än 5 idag. Nu sitter jag här. Väntar på att maten ska bli klar. Det ska bli pyttipanna.... ingen höjdare kan ju jag tycka. Menmen. Man tar vad man får, ibland iaf. Haha.

Jag småäter som en galning har jag kommit på. Så fort jag har en chans till att ta något gott, även om jag inte är hungrig, så äter jag det. Det kan vara flingor, choklad, makaroner från kylen, you name it.... Det kan inte vara bra. Måste skärpa mig. Skyller på skolan, frusdtationen och att jag känne rmig ensam. En kompis gjorde en FatBooth foto på mig idag, ush vad äckligt det ser ut, så vill jag verkligen inte se ut. Jag måste förstå att det hjälper inte att proppa i sig massa mat och sötsaker...  Känner mig så fruktansvärt tjock efteråt. Med all rätt. Jag går upp i vikt som en ..raket.(något som går upp). Men jag hoppas att jag ska bättra mig snart, och se en förbättrning. Ska ju testa träna handboll igen nu efter lovet.

Imorron är det fredag, d' NICE, och sportlovet börjar, d' NICE! Imorron kväll spenderas med att laga mat, sen kolla på alla twilightfilmer hemma hob B. Massa myyys!
Hoppas att det blir ett bra sportlov, men det blir ju vad man gör det till. Så jag ska göra det så bra jag kan!

Och grattis till en fantastisk man som förändrat mitt liv, en av de bästa som levt och lever och ska uti hundrade år leva osv. BILLIE JOE ARMSTRONG!!!!!!

Han är vacker! Bilden tog jag från greenday.com om ngn undrade.
Hoppas att han får en riiiktigt fin födelsedag! Puss på han! ♥


Dagens låt: Hold on - Green day

A cry of hope
A plea for peace
And my conscience beating
It's not what I want for
It's all that I need
To reach the break of day
So I run to the edge
Of the shadows of a doubt
With my conscience bleeding
Here lies the truth the lost treasures of my youth
As I hold on to the break of day

When you lost all hope and excuses
And the cheapskated and the losers
Nothing's left to cling on
Gotta to hold on Hold on to yourself
.......

2011-02-17 @ 20:30:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0