fre&lör

Fredag
Vaknade tidigt, som jag brukar göra nuförtiden, innan 8.. Så jag bakade scones. Riiiiiktigt gottigt! Älskar nybakade scones till frukost! Sen bara chillade vi, jag o  min sis. Sen gjorde vi/jag mat. Åt en lagom portion. Sen spelade vi rockband, och sen lockade hon mitt hår.. det blev sådär.. Och jag kollade på youtube efter någon bra håruppsättnings tutorial, hittade en som jag ska försöka mig på någon gång. Sen tränade jag på crossen i en halvtimme! Och under hela dagen så smååt jag INGET! INGET! Bra va!? Sen dushar jag o sen kom mamma hem, sen kom pappa hem. O då kom frågan, vad ska vi äta? Jag sa att jag inte ville ha pizza o inte kebak eller ngn sånt. Så då fick det bli kinamat, det känns inte så himla onyttigt faktiskt. Så jag tog sweet chili chicken med nudlar. Det var gott! Men oj, oj, oj, vad jag åt mycket. Jag kunde inte sluta. Haha, jag klarar inte av att det bara är liiite nudlar kvar i kartongen o att man ska slänga ngt så gott.. så jag åt upp hela boxen med nudlar... sen hade jag ont i magen.. Sen bjöd min syster på kärleksmums.. jag tog den minsta biten.
Ush vad jag inte mådde jättebra på kvällen sen. Kollad epå film med min familj, mysigt. Men aj min mage. Men på ett sätt är det bra att jag mådde så, för då lär jag inte äta så mycket igen!

Lördag
När jag vaknade imorse, vod halv 8.. så vr jag fortfarande mätt från igår. Haha.. Så det blav bara liiite frukost. Men det är bra. Sen åkte vi till maxi för att handla. Jag gillar att handla. Jag länngtar tills jag blir självständig med körkort o allt sånt, då jag kan köra iväg o hadla saker till migsjälv! Sen kom jag hem. O nu sitter jag här.
Ska gå ut med hunden nu.
Sen ska vi äta. Mamma skulle testa ngn ny pastarätt, så jag ätar nog inte mig att jag får ont i magen tror jag. Haha. Sen ska jag övningsköra! Vilket jag inte gjort på jättelänge! Hoppas att det går bra. O att jag snart får köra på vägarna.
Sen ska jag hem till B, kolla film o fixa oss för ikväll. För ikväll e det strandfest, hehe. Har taggat så länge.. men nu är jag inte alls pepp. haha. Men det kommer väl.

Sen hoppas jag att jag mår hyffsat på söndag så jag kan göra ngt vettigt då. haha.

Nu ska jag out.

Dagens låt: Last of the American girls - Green day
2011-02-26 @ 12:04:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0