FY si(c)k

Hejsan!

Har varit i skolan idag. Det gick bra. Var väldigt trött bara, och hes. Men det var kul. Fast fysiken var seeeeeeeg. Ska ha prov imorron. och jag har inte pluggat... Hade verkligen tänkt att plugga idag, men det går inte, det är sååå svårt och tråkigt.. Ska försöka förmå mig att läsa i boken och göra någon uppgift till.
Sen ska jag läsa ut Candide, fast jag har bara något kapitel kvar, så det ska nog gå.

Ska bli skönt att få morgondagen överstökad. Torsdagar... uh. Börjat med engelska 8,15 då vi har läxa, sen redovisning, prov, matte och sen webbdesign till 10 över 4... .Men seeeeeeeeeeeeeeen äre FREDAG! O då är det superbowl!!! Då har vi en(om ens det) lektion! Sen e det bara o heja på skolans lag, sen hem! Det är en efterfest, men jag ha ringen biljett till den, och jag vet inte hur mång ai m in kompiskrets som ska dit. Det hade varit kul annars. Fast det är kanske bäst med hemmakväll eftersom jag har varit sjuk..? Får se vad som händer.

Såg att dem sålde rosor i skolan som man kan skicka till någon. Önskar jag hade någon att skicka till, menmen. Eller att någon skickade till mig, men vem skulle det vara?  Detta blir min 18e alla hj'rtans dag i ensamhet. Så jag är van. Hade vatt trevligt med omvälxling bara.

Har en äcklig smak i munnen. Har haft det i några dagar nu, trodde först att det berodde på att jag var sjuk. Men nu är jag frisk, så smakar det fortfarande pyton. Så jag ska testa listerine munsjölj, hoppas döda de bakterierna som antagligen sitter kvar i halsen/munnen. SÅ kan jag njuta av maten igen. Inte ens Oboy är gott nu..

Nu ska jag plugga. Hajjjj!

Dagens låt: Indestructible - Robyn
2011-02-09 @ 19:22:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0