puuh

Hej.
Då var den hemska torsdagen äntligen avklarad. Seeeeg engelska, sen seeeeeg redovisning på boken, då alla pratade en o en i slowmotion, o alla sa samma sak.... sen fysikprov, ush. Men det gick, förhoppningsvis bra! Eller helt okej, skrev på allt utom sista. Sen är det mat, äcklig mat med goa bullar. MEEEEEEN när jag kommer, är bullarna slut!! OOORH MAN BLIR SÅ ARG! Dem är heltr slut, fyller på med några äckliga grova skiver mackor, som om det hjälpte. Jag frågade, och fick inget vidare trevligt svar ttillbaka av mattanten, " nyttigt med mörkt bröd osv.." " MEn det ska ju va gott också!"  Arg som ett bi var jag, och är fortfarande lite sur över det. När det är något gott, så är det slut. Jävlajävel! Jag ville ha en bulle. Fick nöja mig med lite fil.. uh.
Sen har jag mattem och får reda på att det är sista lektionen innan  matteprovet på tisdag, yeayks! Så jag får en genomgång av läraren eftersom jag missat en del när jag var sjuk.
Sen webbdesign, blir klar med mina övningar, vad ska man göra sen? Bara sitta kvar o snurra på stolen, så jag går 10 min tidigare o hinner precis med en tidigare buss hem. O när jag kommer hem så är det första jag gör att laga mat. Korv o makaroner! Maten smakar fortfarande sådär efter sjukan, så får dränka den i ketchup.

Imorron är det en chill dag. Och superbowl, det ska bli kul, hoppas jag. Är sugen på kinamat imorron kväll!
Sen e de heelg, och jag ska plugga o städa i helgen. Sen är det måndag, alla hjärtans dag. Man kan skicka rosor till någon, o jag tror jag ska göra det, till H. Hihi. Anonymt förståss. Men förhoppningsvis blir han glad, och misstänker INTE att det är jag. Hehe.
Jag kommer inte att få någon, men ändå. Det är ju kul att säga att man har skickat en ros, o att kanske kunna göra någon annan lite glad.

Ska förhoppningsvis boka resan idag, med tjejerna. Oh, längtar tills vi reser. Det kommer bli kalaskul!!

Nu ska jag bara fixa en sak, sen duscha, sen munskölja(btw det där sb12 var asäckligt!, o idag har jag fortfarande dålig smak i munnen, så jag vet inte om det hjälpte, ska testa listerine idag.) Sen sova!

Dagens låt: Just had sex - Akon
För jag kan inte få den ur huvudet.... inte för att det är den bästa låten jag har hört, den e catchy ba..
2011-02-10 @ 20:04:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0