sick

Jag var då hemma idag. För jag hade 38,6 graders feber, migrän och hosta. Har tagit ipren, men dem verkar inte hjälpa, jag har fortfarande lika ont i huvudet. Känns lite som det ska sprängas. Och sen har jag ont i typ hela resten av kroppen också. Och sista saken, jag är sjukt täppt i näsan samt att den rinner. Kulkulkul.
Så ja har ägnat mig åt 3 aktiviteter idag, ligga i sägen, äta och sitta vid datorn.

Jag kommer att vara hemma imorron med, och antagligen på fredag med.... o utgången, den kan jag glömma...

Orh vad jag klagar... Har egentligen inget annat att säga. Skulle behöva en kram.... Känner mig så sjukt ensam ibland. Menmen, what to do. Kan inte tvinga någon att vara hos mig precis....

Och B tog äntligen sitt körkort idag!! STOORT grattis till henne!

Btw så skickade jag ett sms till F o sa till henne att hon inte skulle glömma handledarmötet till projektet idag(som hon gjorde sist) och att jag var sjuk så hon får gå själv. Svaret jag får är "Okk!". Trevlig människa dedär asså.... inte ens ett krya på dig. Haha.

Nu ska jag snart ta en ipren o hoppas att huvudvärken försvinner så jag kan sova..
och jag vill inte tänka på hur mycket skolarbete jag kommer att få ta igen sen.. ack..

Dagens låt: Send me an Angel - Scorpions
2011-02-02 @ 19:49:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0