tröt.

Hej.
Jag är så fruktansvärt trött, och på väg att blli sjuk/förkyld... usch, jag mår inte så bra.. ena sekunden fryser jag och andra svettas jag, har en irriterande hosta och ont i halsen. Och lite feber. Så jag skippar nog crossen idag, annars hade jag tränat i 20 min.
 
Dagen var... tråkig. Plain. Morgonen var den segaste på länge...o jag bytte kläder x antal gånger haha för jag blev inte nöjd, så jag höll på att missa bussen med det gjorde jag inte! Sen var det svinkallt odag tyckte jag. Längtar tills man kan ta den lite tunnare jackan och gå ut utan att tårna domnar... Men det kommer, så småningom..

Men nu ska jag bara ta en dusch, sen lägga mig framför TVn. Funderar lite på att vara hemma imorron från skolan, tror jag behöver en vilodag.. Har bara 2 lektioner, så jag skulle inte missa så mycket.. Får se hur jag mår imorron bitti.

Tycker det är jobbigt när mina kompisar bråkar, jag är glad att jag inte är inblandad, men det är så sjukt kul när alla är tillsammans, och det vore synd om vi ksulle splittras... Hoppas att det löser sig!

Nu ska jag duscha.. hajjjj.

Dagens låt: Every rose has its thorn - Miley Cyrus
Den ä fin.

2011-02-01 @ 19:38:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0