oh......

HejsanHoppsan!

Det har inte varit ngn vidare dag idag, nu är jag mest glad att den är över o att jag ska få sova,(efter jag kollat på film.)
Såhär var min dag:
Åker till skolan, kommer till fysiken, vi är 3 pers där. Jag hade skickat mail o frågat om vi hade lektion, men det hade l'rarn struntat i o svara på, för att man får inte skriva att lektioner är inställda.. (??!?!) så vi går o äter istället. Jag hade med mig plånkan får att skicka en ros till H. Men såklaaaaaart så säler dem inte rosor då... attans. Så det blev ingen ros. Jag ville faktiskt gärna skicka en, på måndag är det ju försent. Så det blev ingen ros, lite synd.
Sen börjar superbowl. Ett jäääävla tryck i insläppet, ALLA tryckte. Det var galet. Men jag kom in helskinnad och hittade mina kompisar. Vi sitter längst fram! Så vi känner vinddraget när spelarna springer förbi! Jag ser H, men vi får ingen ögonkontakt.. jaja. Matchen går. Min skolas tjejer vann, sen börjar killmatchen och det andra skolan kommer ikapp o leder. Sen när det är 9 min kvar av matchen så skadar en kille sig. Nacken. Så matchen måste avbrytas för han kan inte flyttas på. Och ambulansen kommer. Tyckte synd om han, han går i min paralellklass.
Så det andra laget vann för att dem ledde.... så var det slut.
Då var det att gå, själv, i motvind och snö till bussen, som är ÖVERFULL. Mår illa på bussen... det blir så otroligt varmt och så står man och åker hit och dit i bussen.. Sen kommer vi fram till min station, så var det att gå hem i motvind o snö igen, USH vad kallt! Skulle tagit mer än ett par thights som mamma sa i morse. Haha. Det är rysligt kallt att gå hem.
När jag kommer hem är jag huuungrig. Får vänta på att pappa kommer hem innan vi kan köra iväg o köpa mat(det e ju fredag), jag beställde wook, valde mellan 2 wooker, varav den ena stod att den var stark, så jag elde den där det INTE stod stark, Men OJ vad stark den var, det brann i munnan kändes det som. Men hungrig som ´jag var så slank det ner. Sen snackade jag om studenten med min mor o far. Det ska bli kul att ta studenten, wohooo.

Men ja, det  var min dag. Inte fyskam, men jag hade förväntat mig lite mer, att jag kunde skicka ros o att det skulle vara roligare på superbowl. Menmen. Det är inte meningen att det ska gå som jag vill, ever..... Jaja. Får väl vänja sig. Hade så gärna skickat en ros.. ack.

Nu ska jag se en film. Sen sussa. Imorron vet jag inte vad som händer, ska shoppa lite, o städa o plugga... kulkul. Villvillvill på utgång, så jag hoppas på det. Men tror inte att det blir något...

Dagens låt: All these things that I've done - The Killers
I've got soul
but I'm not a soldier
...
2011-02-11 @ 20:40:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0