valentine

Hejhej.

Alla hjärtans dag idag, som säkert ingen har missat.

Var trött när jag vaknade, som vanligt haha. Ingen speciellt har hänt idag, en vanlig dag. Man kunde visst skicka rosor idag också, som tur var hade jag med pengar. Så jag skickade en ros till H, hehe. Anonymt förståss. Eller dte var inte jag, jag gav en kompis pengar o sa vad hon skulle skriva på lappen, haha. För jag var rädd att någon skulle se mig när jag skickade rosen, hehe. Mesigt, ja.. men den är skickad iallafall. Men jag undrar hur dem ska levereras, det stod att dem skulle delas ut under dagen, men ofta att dem kommer att gå runt på skolan(där det går 2000 elever) för att leverera en ros. Det lär ju ta sin lilla tid, och hitta varje person, för det är ju många som skickar rosor.
Men jag hoppas att han får den, blir glad och lite undrande. Hihi.

Men annars inget speciellt. Fick höra att B's hook/på G kille hookade en tjej när dem var ute i helgen. Vilket tynger ner mig. Jag vill inte säga något idag, för jag vill inte förstöra deras alla hjärtans dag. O sen vill jag inte sabba något, men det känns som jag mååste säga något. Det bästa hade ju varit om han hade berättat det för henne själv o sagt att han ångrade det osv. Så jag tror att jag ska skriva till gossen, imorron o säga att om han inte säger ngt, så gör jag det.. Hon förtjänar att veta. Och sak jag stör mig på här, dem tycker om varandra, så varför komlicerar dem det så. Om jag hade gillat en kille, o han hade gillat mig tillbaka så hade jag antagligen inte tvekat en sekund(men jag har aldrig varit i en sådan situation så jag kan inte säga säkert vad jag hade gjort..). Det är inte ofta man får en sådan chans. Eller inte jag iaf, haha.

Nu ska jag plugga samhäll o kolla lite i matteboken. Samhällen är viktigast. Två dagar med två prov. Det gillar jag inte alls...... men det ska bli så skönt med lov. Hoppas att det händer något kul då. För jag pallar inte sitta hemma o inte ha ngt att göra så man påminns om hur sjukt ensam man är.....

Sen ska jag laga mat. Vad vet jag inte. Sen ska jag äta choklad framför TVn o deppa lite. Känna mig tjock och ensam. Haha. För det är vad jag är. Rätt så patetiskt. Men jag var modig som skickade rosen...!

Imorron e det matteprov. Kulkul.

Men trevlig alla hjärtans dag allihopa! Varesig ni firar det eller bara tjurar o tycker att det är en överskattad dag.
Det kanske är en felskrivning, hjärta - smärta. Haha, oh nu va jag djup och rolig på samma gång!!!



Dagens låt: Show me the meaning of beeing lonely - Backstreet Boys

2011-02-14 @ 15:59:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0