ourrrh

Tjeeena.

Matteprovet idag gick åt helvettee. Klarade inte dem två sista uppgifterna, vilka var värda 7 VG poäng... så hejdå mvg.... Men om jag klarar det på slutprovet så borde jag få det. Hoppas hoppas. Jag ska plugga som fasen till det provet!

Nu pluggar jag till samhällen, prov imorron. Ushja.

Och jag måste träna på crossen, o jag är så gaaaaalet sugen på onyttigheter. Jag förtjänar lite onyttigheter. O en varm dusch.


Och jag berättade både för B o hooket/på G killen om vad jag hade hört om helgen. Hoppas att dem löser det. Är så arg på denna situationen nu. Det är ingen stor grej, erkänn om man gjort fel bara.

Nu har jag precis ätit glass.. o jag är fortfarande sötsugen.... Attans. Idag har jag varit väldigt onyttig. Jag kommr aldrig att gå ner i víkt om jag forsätter såhär... Men känns hopplöst. Vem ska jag vara fin och smal för? Jag kommer att vara ensam for a long time har jag känn på. Jag ger upp om kärleken nu, jag ger upp H. Jag kommer fortfaradne att kolla på han o sakna de fina små stunder vi haft tillsammans. Men jag måste acceptera att jag är ensam. End of story.
Men jag ska ändå försöka hålla mig i form. Men just nu saknar jag motivation till allt... verkligen allt. Sportlovet om några dagar är verkligen välbehövt.

Nu ska jag nog träna lite cross, sen duscha, sen plugga lite till. Känner att jag kan en del av det iaf. Blir nog inget mvg, men vafaaan. Jag orkar inte bry mig.

Dagens låt:  Castaway - Green day
2011-02-15 @ 21:14:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0