allt ba blää

Hej.

Idag skrev jag samhällsprovet. Det gick bra, hoppas jag. En dags råpluggande. haha. Men jag pluggade iallafall, och nu är det bara 2 dagar kvar, sen e det sportlov!!!!!! NICE!

Var på handledarsamtal, men F glömde, igen! Det är sjukt.

Jag är så frustrerad. På mig själv o allt annat. Inget går som jag vill känns det som, och OJ vad jag äter! Kan inte sluta känns det som. O Sen mår jag dåligt för jag känner mig tjock. Nu ä rmin mage uppsvälld för jag har ätit så mycket.

Allt är bara inte rätt nu. Nu är allt tråkigt, kallt, stelt, frustrerande, jobbigt och inte alls som jag vill.

Vet att man inte kan få allt man vill, men något. Ett tecken som säger att det kommer att hända ngt bra? Eller så får jag väl ta o vara nöjd med det jag har.

Jag ska bara ta o lägga mig i sängen. Är inte alls på bra humör nu. Och det hjälper inte att mamma har gömt godisskålen. Jag är riiktigt sugen på EN liten godisbit, men neeeeeeeeeej. Det är inte lördag. Förfan...

Längtar till studenten. Och jag(med risk för att låta fjortis) vill festa! Jag vill dricka och glömma hur tråkigt mitt liv är och hur patetiskt jag känner mig. Dansa, dricka o glömma o sova. Nu äter jag bara. Och det lagras, lager på lager på min kropp..... och jag kan snart inte använda mina favoritkläder. Dem sitter som korvskinn nu.. inte skönt.

Fan vad jag är arg.

Och låt mig va arg!!!!! Mamma o pappa bara " Är det något sin inte är bra?? Är du sur?" LEAVE ME ALONE!!!! Jag pallar inte........ öh. Jag är nog väldigt trött också. 

Jag ska lägga mig tidigt. Imorron är det torsdag... yeeey. Fast jag slipper den sista lektionen iaf, för jag är klar med mina uppgifter. Så det är ett plus.

Dagens låt: Burnout - Green Day

Saknar Green day som fan. Deras nya liveDvd släpps nästa månad. Wihooo.
2011-02-16 @ 18:06:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0