niceee

Igår var trevligt.
En trevlig dag i skolan som avslutades trevligt med att jag blev hämtad av B! Det enda som inet var så kalaskul var mitt resultat på matteprovet, jag visste att det hade gått dåligt. Jag fick 10 p, och G var 8. SÅ jag klarade mig på den fronten, fortfarande inte ett enda ig på gymnasiet! Men det är ett dåligt resultat för att vara jag, SÅ jag ska satsa stenhårt på slutprovet. Jag vill ha mvg. Men nu åter till trevligheterna.
Sååå thanks to B så slapp jag ta bussen, yeeah! Sen chillade vi framför TVn o sen handlade vi saker som vi skulle ha till pizzan. Dock hanslade vi för lite deg, så vi fick komlettera med en massa mjöl vatten o jäst. Haha. Älskar konstiga impuls grejer. haha. Baket gick sådär, men det var kuul!
Sen kom det två till. Och så var vi alla där(trodde vi, för det var meningen att vi skulle vara 4st). Då är vi 3 tjejer, o en kille. Som går i min klass, typ på g med en av tjejerna, han fick följa med på twilightnight för han har aldrig sett tvåan o trean.
 Sen kom en tjej till som var lite halvkrasslig. Vi 5 såg hela ettan o halva tvåan, sen ringer min telefon. Det är en kille i min klass som inte hade ngt att göra o frågade om han o 3 andra killar kunde få komma på vår twilightnight. haha. Visst. Sen kom även beccas på Gkille/hook. Jag vettefan vart dem står någonstans. Dom liksom gillar varanda sjuuukt mycket, men så bråkar dem ofta, så dem blir inte tillsammans. JAg hoppas att dem kan bli tillsammans. Slut på all drama om dem. haha.
Så då var vi tillslut 10 st. Haha. O killarna som kom satt o disskuterade VARFÖR HAR JACOB ALDRIG TRÖJA osv. ahha rätt kul. Sen spelade vi twister. Också kul.
Sen såg vi trean.
Sen var det slut. Vid två-tiden.
Det var en kul kväll. Jag har så fina kompisar!

Vaknade klockan 8. Tomt hus, niiiiiice!! Åt frukost. gick o la mig igen och sov till 11. haha. Sen vid 12 gick jag en kalaaaaslång runda med hunden i det fina, men kalla vårvädret. Sedan lagade jag mat. Tortillas! Sen städade jag mitt rum för första gången iår! haha. Det behövdes verkligen! Nu är det rent och fräscht. Jag tillomed dammtorkade!
Sen tränade jag på crossen i över en halvtimme i sträck!!!! Det stod att det motsvarande 11,5 km! Haha med det undrar jag... Kanske inte riktigt så långt på en halvtimme... men ändå långt! Det var nice! Sen tog jag en skön dusch och sedan hamnade jag framför datorn ett tag.
Nu ska jag snaart gå en runda med en kopmis.
Sen ska jag äta god mat med min familj. O det blir en lugn kväll.

Jag mår asbra måste jag säga. Jag tycker att jag har åstadkommit mycket idag. Och jag känner mig piggg, fräcsh och motiverad. Tillomed lite skolmotiverad. Tror det är just för att jag verkligen inte måste, men att det skulle vara bra! Och matteprovet var lite utav ett wake up call, jag måste skärpa mig! Det ska jag göra, det är inte mycket kvar nu! Och jag ska göra mitt bästa.

OH, JAG ÄLSKAR ATT HA LOV! I LOVE LOV! Ledighet! mmm. Glad!

Dagens låt: Love is all around - Wet wet wet
2011-02-19 @ 17:19:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0