explosion

I lördags, då jag skrev sist. Dte blev ändrade planer för kvällen, jag stack hem till B och kolla melodifestivalen, sen stack jag hem till en annan kompis o sen sov jag där. Vi kollade på minst 10 vänner-avsnitt och bakade 2 chokladkakor. Hehe.

Sen igårkväll var jag såååå trött så jag fick migrän. Så jag gick o lade mig vid 8. Somnade vid 9 när huvudvärkstabletten började hjälpa, sen sov jag till ca. 8 idag. Så ca 10 h sömn. Helt okej.
Mitt spotify premium har försvunnit från min mobil nu... det försvann igår... :( wääh.. Ingen mer musik på  mobilen. Synd. Fast jag ska vara glad att jag faktiskt hade det så länge, det skulle ju egentligen försvunnit 21a januari.. så jag fick en månad extra.

Efter en lång morgon, där jag bla kollade på greveholm! Åh vad det var längesedan jag såg det!!, så tog jag bussen in till L-town för att fika med en kompis som jag inte träffat på evigheter! Eller ja,, sedan i somras. Men det är sjukt länge sedan. Vi tog en fika. Jag tog kladdkaka och vatten. När jag ätot ca halva kakan så ska min kompis ta o hälla upp sin coca cola i sitt glas, o så fort hon nuddar glaset, så EXPLODERAR DET!! Jag blev jätteförskräckt! Glas överallt! Så en som jbbade där fick städa upp, o jag o min kompis fick ny fika. Haha. Så jag åt en och en halv kladdkakabit. Ehe. Gott,  men inte nyttigt. Jag äter så jääävla mkt onyttigt nowadays. Har aldrig vägt såhär mycket innan..
Men det var en mysig fika annars, haha, o kul, vem hade förväntat sig att glaset skulle explodera? Haha. Sen shoppade vi lite. Jag köpte en ny mascara, eftersom dem jag har börjar ta slut, o sen köpte jag en tjocketröja. Kollade först på en peak-tröja, som var sjukt snygg o mysig, men galet dyr. Så vi gick vidare, o då hittade jag en linkande tröja på team sportia som var på rea! Så 350 för en puma tröja, ist för 1000 kr för en peaktröja. VÄRT! Och mascaran var också på rean kan jag tillägga!

Sen köpte jag godis när jag väntade på bussen, som jag åt på bussen. haha Nyttigt... not.. igen.
Sen kommer jga hem o säger att jag bara vill ha en macka. O då frågar dem vad jag har ätit till lunch, då svara jag ärligt a tt jag åt lite flingor o ett äpple. O dem bli hellt OOOOOOOOOOH, DU MÅSTE JU HA RIKTIG MAAT! Jag tycker att jag är gammal nog att bestämma vad jag ska äta själv.. men dem trugar så jag TAR mat då. En liten portion, för jag är inte hungrig.........

Sen hamnade jag här framför datan. Sen ska jag kolla top model!

Imorron ska jag till banken o fixa ett sparkonto, o sen ska jag o B till stan o shoppaa till lördag. Då ska vi på strandfest, hehe. Det är en temafest förståss! Det ska bli riktigt rooligt!

Och en liten parantes för att avsluta inlägget. Idag var det exakt ett år sen min första bakfylla. Alltså igår var det ett år sedan min första fylla, och första gången jag träffade H. Vilket var mysigt. Jag saknar det lite.
Ett år sedan, gooosh vad tiden går fort.

Dagens låt: We weren't born to follow - Bon Jovi
2011-02-21 @ 20:12:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0