end of lov

Så var det sista dagen på sportlovet, och jag har gjort absolut ingenting idag. Typ bara suttit fram för datan eller legat i sängen. Jag var o kollade på min systers handbollsmatch också! Annars nada.
Och fick reda på att imorse hade min farfar fått åka ambulans till sjukhuset. Det var lite läskigt, då tänkte jag hur det skulle vara om han inte klarade sig, det hade varit jättejättehemskt. Fyfan vad ledsen jag hade blivit. Farfar är en sån otroligt fin person. Så jag blev glad när farmor ringde senare och sa att han mådde lite bättre. Dock är han fortfanade på sjukhuset.  

Igår var kul. Lite segt i början innan alla kom. Sen blev det dans! Och massor av vin, det var det enda jag hade att dricka, o det var så räääligt. Menmen. Det blev en bra kväll. Kom hem vid 2, B körde. Sen satt jag vid datan till halv 4, tog bakispiller och drack en massa vatten. Sen somnade jag vid halv 4. Och vaknade vid 9. När jag vaknade så mådde jag bra, var hungrig. Aningens ont i huvet bara. Så jag  vet inte vad jag ska säga om bakispillerna, dem hjälpte säkert lite. Fast dem smakade inte så ljuvligt. Det ar brustabletter med citron-lime smak..

Jag är jättepepp på studenten, exakt 100 dagar kvar idag!! Hehe. Det är ju inte mycket alls! Hoppas att vi får mössorna snart! Och idag till lunch åt vi lite mat som var tänkt till studenten, smakade så det var gott. Det var det! Så om 100 dagar sitter det massa folk i ett partytält i trädgården och äter maat och säger grattis till mig o sånt!! hehehe Ska bli kul!

Nu ska jag duscha, sen sova! Och imorron är det skolaa. Helt insane vad lovet har gått fort. Men det har vatt ett nice lov.

Dagens låt: Mr. Brightside - The Killers
2011-02-27 @ 19:17:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0