1 vecka back

Nu har jag inte skrivit på några dagar. Har inte haft mycket att skriva, skulle äändå bara varit klagomål på hur jag har mått. Jag har alltså inte mått bra. Feber, hosta och huvudvärk. Och nu halsont.

Fast nu har febern gått ner, och det mesta av huvudvärken e borta, så det återstår bara en JOBBIG hosta. Jag kan knappt prata atm för jag har hostat så fruktansvärt mycket. Inget rethosta, utan riiktig husta från botten av lungorna typ.. Känns som jag ska hosta upp lungorna. Och halsen is killing me! Gör så onte när jag sväljer, och rösten är nästan helt borta. Får viska när jag pratar, ibland blir det bara en väsning.. haha...

Och min syster har också blivit sjuk nu. Tror att jag kan ha smittat henne.. ajaj...

Idag borde jag ha pluggat, men det har jag inte pallat riktigt. Jag har fysikprov på torsdag, och en redovisning av Candide.. Sen ligger jag back i matten nu också..vi har prov i det nästa vecka.
Men jag ska vara hemma imorron också, då ska jag förhoppningsvis plugga. Det är svårt att plugga fysik, för jag har dessutom bara mina anteckningar hemma, boken är i skolan. Får säga till läraren när jag träffar han att jag inte har haft en chans att plugga, om jga kan göra det ngn annan dag eller om han kan ha överseende med att mitt resultat inte blir jättebrilliant precis(inte för att det brukar bli det heller, men ändå).

Nu har jag varit borta en vecka från skolan, det har gått fort, haha. Men jag känner att jag måååste till skolan snart. Även om det är skönt att vara hemma...

Fast det är en och en halv vecka kvar, sen e det sportlov! Så de e bara att hänga ut! Längtar!

Och det ser ut som det inte kommer att bli någon resa till cypern med tjejerna. Kalas........ kommer att vara kritvit till studenten, och utan studentresa.. suck.

Har inte kunnat äta ordentligt heller, ingenting smakar gott. Inte ens vatten..eller glass. På ett sätt är det väl lite bra, med tanke på vikten o så.

Nus ka jag kolla på Top Model, och läsa lite Candide kanske. Imorron blir PLUGG DELUXE, typ.. Sen på onsdag är jag back in black(förhoppningsvis, black är för att jag ska ha svarta kläder hade jag tänkt. Fint va.)

Dagens låt: I've got you - McFly
Jag vill ha någon...

2011-02-07 @ 20:28:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0