voicen

Har varit hemma idag igen. En vecka nu. Har inte haft någon röst idag, det är hemskt att inte kunna prata...Blir bara väsningar o viskningar. Jobbigt.

Men annars har jag mått bra. Har tillomed räknat lite matte! Woop! Så imorron ska jag till skolan! Får se om jag kan prata, haha, men jag kan inallafall på på lektionerna. Har bara 2 så det ska nog gå bra.

Sen idag har jag träffat B o tjejerna för att snacka om resa Det blir nog till Turkiet! Åh det kommer att bli jättekul! Men jag måste bara snacka med lärarna om var slutproven ligger, så att jag inte missar ngt, för jag måste ta en veckas ledigt från skolan. Så jag hoppas att det ska gå bra. Det hade varit jättekul med en studentresa!

Nu ska jag chilla! Sen fyyyyfaaaasn vad jag ska plugga! Prov på torsdag och redovisning av Candide och läxa i engelska. Sen nästa vecka e det prov i matte e och samhäll. Sen är det sportlov!!! Nice

Har saknat mina kamrater i skolan...!

Dagens låt: Letterbomb - Green day
2011-02-08 @ 19:16:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0