Det blir säkert bra!

SÅ, då har jag skickat ut ett påminnelsemail till alla inbjudna till min 18års fest! Direkt efter jag hade gjort det fick jag en panik-ångest attack. Men den har tyå gått över nu. Det blir säkert bra. Det är det jag intalar migsjälv. Och jag har fått ett sjukt bra pepptalk från en kompis! Riktigt klocka ord. Och det kändes bra.
Det blir säkert bra.
Det är många som vill ta med sig kompisar. Vissa får, andra får ett kasnke. Får se hur många det är på ja listan i mitten på nästa vecka.
Jag har en sjukt brrra känsla, samtidigt som jag är jäkligt nervös.
Men jag släpper det fär en stund nu.

Idag har jag inte gjort så mkt, kollat på She's the man. Älskar den filmen! haha så kuuul.

Imorron ska jag nog åka in och hämta kläderna och min acreditering inför VM. Hel sjukt att det också startar nästa vecka! Och jag hoppas verkligen att jag inte får passet dagen före min fest! Då kommer jag vara dödstrött. Eller jag är rädd för det.

Orh, det kommer säkert bli bra det med. Det löser sig. *andas*

Jag har sovit gott inatt. Tror det hjälpte att lyssna på musik tills jag var så trött att jag somnade direkt efter att jag stängt av. Och så fort oron började komma upp i huvudet igen så tänkte jag på Josh Duhamel. Sen sov jag gott.


Han är så snygg!

Nu ska jag sitta vi datorn en liten stund till, sen göra mitt fyspass igen! Fan, jag saknar handbollen... Men men what to do. Jag vill se braut på min fest. Situps och armhävningar, here I come. Om det går bra för mig i framtiden, får bra lön o så, då ska jag ta o anställa en personlig tränare!
Sen ska jag sova, gott. Hoppas jag!

Dagens låt: Wind of change - Scorpions
Den får mig att lugna ner mig.
2011-01-05 @ 20:29:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0