feel ing

Igår ..
..var en kul dag! Efter lunch så stack jag, B, mamma o pappa för att handla grejer till min fest, och bara mat förövrigt. Jag hade min fest-lista och mammapappa hade såklart glömt sin inköpslista. Så när jag var klar med mitt så fick jag hjälpa dem så att det skulle gå snabbare. Fick gissa ved vi behövde.
Mitt festgrejs gick på ca 700 kronor!!! Galet vad dyrt det blev! Börjar förstå att man tar inträde på sina fester. Denna festen har rendan kostat nästan 4000 kronor. Menmen. JAg kommer bara att ha en 18års fest 1 gång i mitt liv. Så kosta vad det kosta vill. För det ska bli bra!
Sen var det snabba turer, hem och lasta av grejerna, sen gå direkt hem till B för att köra till Malmö för att åka skrillor i folkets park men några kompisar. Mycket mysigt. Fast kallt. Riktigt kallt. Jag mitt smartass hade ju glömt långkallingar... så jag hade bara tunna thights. Sen åkte vi vilse på vägen hem, men tillslut kom vi hem, köpte pizza, och pelade mario cart på wii och snackade skit. Sen var jag trött och frusen så jag gick hem först. Men det var kul. Och skönt att jag har typ allt fixat för festen nu. Och hoppas att jag inte blir sjuk nu!

Sen är det fortfarande många som frågar om de får ta med sig kompisar till festen. Jag är typ sämst på att säga nej, men jag måste nästan göra det till vissa. Det är en tjej som vill ta med sig 2 äldra killar. Den ena tycker jag är okej, han är snygg. Men han andra är från mina trakter o jag gilla rinte han riktigt. Mnejga vet inte hur jag ska förklara att jag inte vill ha han ena där. Haha.
Och mamma o pappa lär inte bli så glada när de ser gästlistan som snart kommer att skrivas ut. Deras MAX 80!!! Har blivit typ 100. Om inte några till tackar nej, vilket jag nästan hoppas. Jag har inga problem med 100, men mina föräldrar har..

Jaja det löser siiiiiig. Ouch, asså det är riktigt nära nu. I can feeel it!

Ikväll ska jag o min familj hem till min kopmis o hennes familj på middag. Trevlans!


Snart börjar skolan. Den sista terminen. O jag måste säga att jag är taggad! Jag tro att det kommer bli ett sjukt bra år, med studenten, min fest, klasskampen, resa och massa annat kul! Och sen ska det bli kul att träffa klassen igen!

Nu ska jag äta! Sen hem till B!

Dagens låt: F**kin' perfect - Pink
Den är så fuckin' braa!
2011-01-08 @ 13:25:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

försöker förbriilt få tag i löshår, ÄKTA HÅR.. till inte allt för dyrt pris. någon som vet vart det finns ? =)

2011-01-08 @ 18:26:25
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0