hej dagbok..

idag har jag gått till ica och handlat mjölk. Ja, det var allt...
Och tränat på crosstrainern ! (viktigt!)

Sen har jag typ legat sömnlös inatt pga att jag är så nervös och förväntansfull över min fest..... det är verkligen inte lång tid kvar nu.. *andas*

Snart ska jag gå över till B och äta tacos och kolla på Sex and the City filmerna. Jag har faktiskt inte sett någon av dem.. (skandal!)

Imorron ska jag hem till farmor o farfar och sova där till tisdagen. För att vi inte har sovit hemma hos dem på.. jag vet inte hur länge.. Hoppas att jag kan sova där iaf. Och hoppas att jagh inte äter för mycket! Hehe.
Så det blir inget inlägg imorron..... ack ack.


Dagens låt: Macy's Day Parade - Green Day 
2011-01-02 @ 16:46:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0