hejhej 2011

Vipps så vare 2011 !

Räknade ner minuterna, och när klockan slog 0.00 så, smällde det en jävla massa och jag var så glad! Ett nytt år! Jag är på helspänn vad 2011 har att erbjuda! När det smällde som mest, på tolvslaget, man bara kände det inom sig. Detta är en början på något nytt!

Det var en mysig middag hemma hos B, med god mat. Sen begav vi oss till en "stad" nearby för att festa. Det var ca 15 pers , inkl oss 4 tjejer från middagen. varav 5 killar(varav 2 var bögar). Haha. Men det var tur att vi 4 tjejer hade varandra, och spriten. Det var kul! Det var en bra nyår! Ett bra slut och en bra början. Åh vad jag hoppas att 2011 blir bra!
Jag kom inte på ngt bra nyårslöfte, så det blev kort och gott: göra det bästa av det mesta! Cause Life's what you make it!

Och det närmar sig min fest, med sjumilakliv! Folk har börjat fråga om de får ta med kompisar, vissa vill ta med, vissa 2 osv.. Mina föräldrar är redan skrptiska då jag har bjudit fler än 80, men alla kommer ändå inte komma. Så... Och sen är jag sämst på att säga nej.. Så jag sa kanske.
Sen vill jag inte att folk ska dra med sig sina egna kompisgäng, som jag inte känner,.. så dom kommer ha sin egen fest liksom. Nejtack.
Jag är iaf inte orolig längre. Det blir säkert bra.

Idag har jag gått i pyamas hela dagen typ, haha. Och jag mår helt okej! Bortsett från en liten fläskläpp.

Ikväll ska jag äta måttligt med godis och kolla lite på hipphipp!

Puss!

Dagens låt: Start of something new - High school musical
2011-01-01 @ 18:47:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0