NU JÄVLAR SVERIGE!!! VI SKA HA BRONS!

IDAG SMÄLER DET!! FINALEN!! OCH SÅKLART SVERIGES BRONSMATCH!!!!!!!!!!!!!

I fredags var dte mitt sista jobbpass, aningen sorgligt.... kommer att sakna det! Fick inga autografer, så jag blev ju automatiskt lite besviken, men det gör mig inget. Jag är nöjd med dem jag har! Och det var sjukt kul att sverige gav frankrike en riktig match!! Och dommarna sög, verkligen sög... Heeela publiken buasde så man fick ont i öronen! Haha

Men idag har dem en chans till! Och jag hoppas att dem vinner, tycker verkligen att sverige förtjänar en medalj! Det blir den första medaljen på länge för sverige isf! Jag ska stå på läktaren o skrika i min blågula tröja tills jag tappar rösten!!! Och sen har jag en röd o vit tröja (dvs min jobbtröja.. hehe) som jag ska ha när danmark spelar finalen mot frankrike!! Och för att komma ner i greenroom så jag kan få mitt diplom och fööööörhoppningsvis en autograf kanske, men det gör inte så mycket. Hade varit kul bara..!

Igår så var jag astrött, men det blir snabba ryck från jag vaknat till jag helt plötsligt ska iväg för att se min kompis spela bandymatch, dvs jag följde med B för att se hennes på G kille spela match. Han är riktigt duktig faktiskt!
Sen var det hem till B o chilla, sen iväg till malmö för att se bio! Love and other drugs! JAg tyckte den var brrrraaaaa!! Och jag rekomenderar den, den var både rolig och romantiskt. Det fattar man antagligen för det står "romantiskt komedi" på den, men nu har jag bekräftat att den både e rolig o romantiskt. Bra va. Dock kände jag mig lite ensam, vi var 7 st. 3 killar o fyra tjejer.. Jag var tjejen utan en arm runt axlarna.. åh.. gud vad jag tänkte på H då, vad kul det hade vatt om han hade suttit bredvis mig med armen runt mig.... jajajja, drömma får man ju, aight!?

O nu sitter jag här, ska snart ta ett pass på crossen, dusha, sen äta, sen iväg till malmoeeee och se sverige spöa spanen och danskarna köra över franskarna! Askalas!
Åh vad jag är peppppp! Har haft biljetterna i över ett år!! Det kommer att bli jättekul! Hade gärna jobbat, men det ska bli kul att se den från läktaren också. Lite orättvist om alla volentärer får gå on på golvet idag... haha det har jag velat hela tiden. Menmen, men kan inte få allting här i livet! Jag är glad för det jag har(bra va??!)

Nu ska jag träna bort godiset jag åt igår! Tjarrååååå

OCH HEEEEJJJJJAJAAAAAAA SVERIGEEEEEEEEEEEE!!!! Lets kick some spanish asssssssss!!!!

En liten hejjarramsa jag kom på nu:

Kom igen, Kim, Oscar, Sjöstrand och Jernemyr

nu jävlar ska spanskarna få så dem spyyr!

(inte så vackert, men fyfan vad jag är taggad! OOOOH jag vill börja spela igen! NEWSFLASH det ska jag! Hahahaha) GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!

Nä, NU ska jag träna!

Dagens låt: Du gamla du fria
för faaaaaaaaaaaaaaaaan! SVERIGEEEEEEE!!!! HELA MALMÖ ARENA SKA SKRIKA SVERIGES NATIONALSÅNG IDAG!!!! ANNARS BLIR JAG SUR!

2011-01-30 @ 10:43:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0