dagen o drömmen

TJA! Terminens första dag avklarad!
Det gick sådär. börjar med att jag har tagit förra årets busskort så busschaffisarna blev inte så glada. Men dem var snälla o lät mig åka ändå.
På morgonen måsta jag ju ta bytesbussen, så såklart så får jag stå på bytesstationen o vänta i en halvtimme för den jag skull ebyta till hade redan kört. Så jag kommer försent till lektionen. Fysik. Jag var bra på fysik i högstadiet, men nu........är det mitt sämsta ämne. Kan bero på att vi har en dålig lärare. Men uscha  mig så svårt det är! När han skriver på tavlan är allt jag ser en massa konstiga symbolen och bokstäver och siffron ihopblandade i massa ekvationer. Om det är någon som funderar på att välja fysik b på gymnasiet, tänk om. Det är CP-SVÅRT!
Sen lunch. Men mitt matkort var här hemma tillsammans med årets busskort, så jag kunde inte äta ngt. Men det var ändå äcklig pyttipanna, så det gör inget.
Sen hade jag digitalt skapande, en kurs som däremot är skitkul! Hade lektion i en kvart, sen fick vi sluta. Helt ok. Fick också se betyget av tröjuppgiften vi gjorde förra terminen. MVG-!!! WOHOOO!! Nästa uppgift ska vara att designa ett omslag till ett dat-/TVspel. Det kommer bli svårt, men kul!

Sen så gick jag o en kompis till body shop för att utnyttja mitt födelsedags-persentkort, som slutar att gälla idag. Det var svårt att hitta något under 100 kr. Men tillslut hittade jag ett glittrigt nagelack.

Sen tog jag bussen hem och sen hamnade jag framför datorn. Som vanligt. Hehe.
Det är så sjuk mååånga osm säger att de är taggade för min feeest! Och det gör mig så glaaad!! Det är fortfarande många som står på kanske, jag har sagt att de måsta stå på Ja-listan innan onsdag, annars kommer de inte in. Så vi får se. Hoppas att några av dem kommer iaf. Och sen är det många somtar med sig kompisar. Mitt hook från en fest i somras kommer, hehe...... Men det var för att en som är bjuden(han som kallas H) ville ha med honom. Så okej sa jag lite halvt motvilligt. Inte för att jag har ngt emot han, men jag vill inte ha någon akward situation. Men det bli säkert bra!(mitt mantra, hehe).

Jag är så galet taggad! Det kommer säkert att bli sjukt bra. Jag hoppas det!

Imorron börjar jag tidigt, uuhuu. Så det bli till att l'gga sig i tid. Jag ska nog lägga mig klockan 9! Siktar på det iaf.
Igår la jag mig vid 10, och sov till 9. Typ 11 timmars sömn. Det var nice! JAg drömde att jag typ var med i en harry potter film. Och voldemort jagade mig, han var ett stort blått lejon. (wtf?! haha) Men jag klarade mig. Och så utspelade sig filmen i min mmormors sommarstuga! Hur knasigt är inte deeeeet!? Dessutom var det en snygg kille med. Synd att han var ond bara...
Haha jag älskar att drömma!!! Speciellt sånnahär konstiga drömmar. Och nu, för första gången känner jag att jag vill se den harry potter filmen som går på bio nu. Den första delen på den sista filmen. Om den fortfarande går.. Hoppas det.

Dagens låt: Over you - Daughtry
2011-01-10 @ 17:36:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0