gadsit

Hejhejhej! (rubriken är tisdag baklänges)
Dagen idag var helt okeeeej! Fick fler bekräftelser från dem på kasnke listan. Jag hoppas att 7 stycken som är bjudna inte kommer. He he. Dels pga antalet, och dels för att jag faktiskt inte bryr mig så mycket om just dem kommer. Det skulle inte spela någon roll.
Sen fick jag sluta typ en timme tidigare idag igen. Najs. SÅ jag var hemma kl. 2. Kunde varit hemme en timme tidigare om läraren sjukanmält sig tidigare än 10 min innan lektionen.. menmen.

Snart ska jag nog ta ett pass på crossen. Bränna bort de där lilla extra, hoppas jag!


Jag e glaaaa! På fredag är det VM! Hoppas att det bli kul! Sen äre FEEEST!  åååh. Jag kommer antagligen att vara sjukt trött. Men det glömmer jag nog när festen väl drar igång! Pepppp!

Åh jag blir så glad när folk säger till mig att de är taggade!

Och jag är taggad till mars! För att den 15e mars kommer Green Days Live dvd ut! Awesome as Fuck!! Och här är trailern! http://www.youtube.com/watch?v=HZcCJBr_Nh4 


Sen ska jag förhoppningsvis resa med några kompisar på påsklovet! Hopefully till Cypern! För cypern är najs! Och så blir man brun till studenten!
Och sen så taggar jag fötståss STUDENTEN!
HELL YEAH!

Pepp på livet helt enkelt! Det är inte varje dag man är det, så jag tänker ta till vara på denna studen. Jamenar, jämför denna glädjeperioden med deppperioden för några månader sen?! Jag tror att vinden har, eller håller på att vända för mig! Fantastiskt!

Nu ska jag prova min klänning igen, och öva på att gå i mina höööga skor! hihi

Hoppas att den fortfarande passar! Pepppppppp!!!!

Dagens låt: Radio Ga Ga - Queen
2011-01-11 @ 15:49:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0