ba' chiiiilla

Har gått från att vara as taggad, till dåligt samvete, till orolig. Bra va. Nu oroar jag mig för precis ALLT! ALLT kan gå fel!
Och blir så trött på allas "tänk om...".
Men vad fan. Det finns inget mer jag kan göra. Varken för Vm eller festen. Allt e fixat. Gästlistan är utskriven. Vakter fixade. Tågtider för Vm kollade. Backup lista ifall spotify skulle få fnatt på festdagen! Jag tycker att jag har det spikat o klart i en ask. Jag ska bara baka kladdkakor också.

Jag kommer inte att tagga så mycket idag. Ska bara fokusera, göra min läxa och chilla. Igår var jag så otroligt taggad. Tog tillomed lite av min cosmo bara för att jag kände för det. Allt kommer att gå kalas!
Och kläderna passade btw! Wooop!

Så jag hoppas att allt blir bra!

Nåde den som försöker förstöra för mig!!

Annars, idag har jag inte gjort mycket. Varit i skolan. Helt ok. Kom hem tidigt. Tog hårborttagningsmedel på armarna! Så nu är mina armar lena som en babyrumpa. Undrar hur länge det håller. Jag skäms över att gå i tishirt för mina armar. Men nu är det fixat. Nice!

Sen var jag hemma hos B och vi sminkade varann, som man gjorde på gamla tiden. Haha det var kul.

Nu ska jag göra min läxa, läsa 2 kapitel i en bok. Sen ska jag maila en lärare o fråga om hon är sjuk imorron, så jag inte åker dit tiiiidigt på morgonen, så är hon sjuk... så kunde man haft sovmorgon till 8 ist för 6. Så jag mailar.

Sen ska jag sova. Och kanske kolla på föräldrafritt, om jag pallar. Innan jag sover då.

Dagens låt: This is War - 30 seconds to Mars
2011-01-12 @ 19:59:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0