SCVIISCH

Haaaj.
Vaknade vid 6 som vanligt på torsdagar, eftersom jag inte fått något svar av läraren igår. Efter jag ätit krukost, så kollade jag mailen I MOBILEN (har lärt mig göra det nu, hehe) o då har fröken sagt att hon är sjuk idag och att lektionen är inställd. Så jag går o lägger mig i en timme. SEn går jag upp IGEN och beger mig till skolan vid 8.45. Klockan 9.45 när vår dubbellektion i svenska ska börja, så får vi reda på att hon också är sjuk... Och nästa lektion börjar inte förren 14.05.
Blir så arg! Kan dem inte skicka ut mail dagen innan om de har morgon lektioner o känner sig krasliga dagen innan. Så jag och några killkompisar stack till subway, sen bowlade vi. Och jag svär, jag har AAAAAAAAALDRIG i hela mitt liv spelat på dåligt! Fick inte en enda strike, Katastrof! Så jag förlorade, stort. Menmen, det var trevligt, att spela då. Sen åt vi i matsalen. Och det var motbjudande. Skolmaten är något av det äckligaste jag vet. Tillomed köttbullar o potatis smakar URK. Jag fick i mig 2 köttbullar.
Sen när klockan blev 14.05 så började fysiken. Då gick läraren härledde Borhs atom-grej. Srev och skrev ocg snackade på samma gång. Försökte att hänga med, men efter halva tiden gav jag upp. När han har komit fram till något, så frågar en i klassen "Ska vi kunna detta?", svaret blir "Nä, jag tyckte bara att ni skulle se det." Okej liksommmmm. Sen slutade vi. Lönt. Sen hade jag en halvtimmes rast, sen började webbdesignen. Det var ändå rätt kul, vi bara sitter o pysslar i photoshop. Gjorde ett Andy Warhol kollage med bild på sig själv, och sen en face swap. Jeg bytte mitt och Megan Fox ansikten, haha. Kan säga att hon blev rätt mycket fulare..
Sen hem. Hungrig som ett as. BAra slänger i mig maten. Sen till datorn.

Är aningen uppstressad. Känns som jag har massor att göra och att det är massa som händer nu. Men allt har sin tid. SNart ska jag iväg för att fotas i VMkläderna! För imiorron ska jag jubba! Hoppas att det blir kul!

(Mina fingrar är inte så tjocka som dem ser ut på bilden..)
Står CREW på baksidan av den svarta också. Kul att T-shirten är i danmarks färger när VM spelas i Sverige btw..

Så förvänta er inget inlägg imorron. Får se om jag hinner göra ett snabbt på lördagen.

Igår bakade jag kladdkaka, som jag ska bjuda på på lördag. Var tvungen o smaka om den var tillräckligt god. Och det var den. Nästan för god. Ska göra en till när jag får tid. Det bästa hade varit o göra den på lördag så jag inte äter upp den. Pinsamt o bjuda på en kaka jag redan har ätit snart en 4e del av.. haha. Shame on me. Men jag ha rinte ätit kladdkaka på evigheter. OOH vad gott det är. Jag ägeeeeeer på att baka det. Använder inget recept, bara slänger i lite, för jag kan det typ i huvdet. Stolt. Kladdkaka är något jag är bra på, och jag erkänner det! Hehe.

ÅÅÅH. jag är heelt uppe i varv. Jag behöver lugna ner mig. Jag ska nog lägga mig i sängen nu en liten stund innan jag ska iväg. Sen måste jag dusha. Och foxa grejer, för jag kommer inte hinna göra det imorron. Åker DIREKT från skolan till Vm. Sen är jag hemma vid 10 på natten. Sen ska jag sooooooooooova länge. Dusha, plocka ihop lite saker, och iväg igen!

Helt sjukt vad denna veckan har gått snabbt. Redan fredag imorron! Känns inte som det. Och jag måsteha en ide på vad jag ska göra för data spel. Fasen.

Nä, nu ska jag lägga mig en stund. Sen måste jag fixa mig för fotot. Jag hinner nog inte lägga mig!

Hoppas det blir kul. Det blir det säkert. Det blir säääkert bra! Aight!?

 Dagens låt: One - Metallica

2011-01-13 @ 18:42:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0