Hejdåhelg

Hejhej. Läget? Det var ett tag sen. Här kommer en "kort"version om de senasta av mina mycket intressanta dagar.

Frrredag.
Vakna, stressa, missa bussen(det var visst nya busstidtabeller), kom en halvtimme sent.. Skola.
Jobba på Vm i malmö. Fick stå i ingången och hjälpa folk att hitta sina platser. Killen jag stod med gjorde ju ingenting. Jag fick säga till alla fulla danksar att dem inte fick stå mitt i gången o gunga och jag fick plocka upp allt toapapper osv. Men det var helt okej. Sen var jag rätt så trött. Men inte kunde jag sova för det.

Lördag.
Upp pch hoppa. Stressa. Duscha. Plocka ihop sakerna till festen. Åka till lokalen med B pch pynta. Det var kul, och det blev fint. Blåste en massa ballonger. Satte upp en ljusslinga som ett hjärta. Hihi.
Sen kom tjejerna vid 6 så vare tjejmiddag. Mycket trevligt. Fick fina presenter också! MASSA choklad! haha! Sen kommer nervösiteten som en smäll rätt i magen. Åh vad nervös jag var. Gick segt i början för gästerna att komma. Men dem kom! Och en gång ställde sig alla i en ring runt mig och sjöng, ja må hob leva. Haha DET VAR UNDERBART! åh ♥!
Många från ja listan som inte kom dock... Vilket jag tycker är ASDÅLIG stil att tacka ja o sen skita i att komma....
Jaja. Men dem viktigaste kom! Alla mina närmsta vänner, och snyggaste killen i staaan. H! Och han var jättegullig. Han var en av dem som stannade längst, då dem flesta stack rätt tidigt (amo). Men det gjorde inget så länge han var kvar. Jag hade ett sånt jäkla skoskav, så prec innan han ska gå så tar han o lyfter upp mig, snurrar sen sätter han ner mig på stolen. Och sen får jag en hejdå kram. Awwwe. Men en grej är så jääkla störig, grabben kollar ju inte in i ögonen när man snackar med han... han kollar alltid på ett annat håll eller ner i mobilen. Antingen så tycker han att jag snackar för mycket eller så är han lite blyger. Tror jag snackar för mycket, för han verkar inte va en tyst typ.
Sen satt vi kvar ett gäng o snackade till typ 3. Sen körde vi hem. Sov i 3 timmar.
Sen var det upp och städa.

Vi e på söndagen nu då. Stäääda. Moppa. Sopa. Osv. Dock var det några vänliga själar som hjälpte till att städa på lördage också.
Sen åkte vi hem till mormor en liten stund. Sen åkte vi hem. Och sov.
Sov dock inte så gott för jag låg mest o tänkte på lördagen. Det var riktigt roligt! Åh. Min 18års fest. Ändån.

Måndag.
Skola tidigt. Trött. Direkt efter skolan, iväg till malmö för vm. Fick springa mellan perrongerna, för jag stod först på fel, sen på rätt, sen kom tåget på en helt anan perrong iaf, så vi fick springa. Det var roligare att jobba än förra gången. revligare människor, eller var det jag som var socialare. Jag känner verkligen hur jag kommer ut ur mitt blyga skal typ, gör framsteg hela tiden tkr jag! *Klapp på axeln.*
Vilken stämning det var på matchen mellan serbien och danmark! Härlet! Och guud vad jag saknar att spela själv :/. Ack. Sen efter matchen blev jag bjuden på fest av några danskar, haha. Först av en söt kille. Sen av en annan lite rälig i baren. Var dock tvungen att tacka nej till bägge haha....
Sen kom jag hem. Var jättetrött. Och hungrig. Hade knappt ätit ngt på hela dagen... Kom i säng vid 12.

Tisdag /Idag.
Upp klockan 6. Iväg till skola. på lektionerna har jag sett att lärarna har snackat, meninte hört vad dem har sagt typ. Haha. Hade min första matte e lektion idag. Hoppas att det kommer att gå bra.
Sen kom jag hem. Känns som jag inte varit hemma på jättelänge.
Ska träna, duscha och städa lite idag hade jag tänkt. Sen ska jag sova! Och kom på att jag måste läsa 4 kapitel i svenskan till ímr också. Kuligt...

Och en jättetrevlig kille smsar mig heeeeeeeela tiden. Alltså, heeeela tiden. Jättetrevlig, men lite för mycket... Jag orkar inte.

Aja. Här fick ni helgens händelser! För dem som bryr sig typ. Puss o kraaaaaam.

Dagens låt: Bed of Roses - Bon Jovi
En av världens finaste låtar! Tycker jag.

2011-01-18 @ 19:13:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0