toshdag

Då var det fredag imorron. Nice. Sovmorgon också för den delen! Nice. Har inte sovit längre än till 7 på.... läääänge. SÅ det ska bli nice.

Igår hände inte mycket alls. SÅ jag gjorde inget inlägg.
Idag, hände inte heller så mycket. Lektion, håla, lektion, lång rast, dvs matrasten. DÅ jag så smidigt lycades att välta ut mitt glad med vatten i hela knät.... Som jag skrattade. Vad jag är klantig..
Sen var jag överspeedad en bra stund och kunde inte koncentrera mig på något.
Sen ska sista lektionen börja 14,45, men vi satt o väntade på läraren till 15.00 sen gick vi. Haha. Skönt att komma hem en timme tidigare! Förra terminen började vi 15.05 så läraren kasnke missat att lektionen var flyttat. Aja. Jag klagar då inte.

Och en irriterande sak. Jag kan iiiiiinte, jag upprepar, jag kan verkligen inte sluta tänka och fundera på H. Jagtäbker på vad han tycker och tänker om mig? Om det är ngt över huvudtaget. Jag vill veta. Men jag är för feg för att fråga. Vissa kompisar som jag har snackat med och berättat allt som hänt, säger att hangillar nog dig. Men så säger dem kanske bara för att jag inte ska bli ledsen. Jamenar, det finns inget som tyder på det. Det är svårt att se skillnad på att "vara snäll" och "flirta". Det är typ samma saker, med helt olika betydelser....
Det är fruktansvärt frustrerande. Argh. Egentligen borde jag inte fundera på det, och jag tror att jag kan sluta tänka på det om jag verkligen vill, men vill jag det? Gillar lite att tänka på det. Gillar tanken på att någon gillar mig. För den knäppa person jag är (OM han nu gillar mig), med tanke på att jag inte har uppträtt sofistikerat och graciöst och sånt precis.. haha.
Äeh, släpp det.

Idag ska jag träna på crossen, jasså minsann. Det ska jag. Duktigt. Btw så har jag gått ner 2 kg sen.. ja innan. Men så här "lite" har jag inte vägt sedan typ våras/sommras. Så det är bra. Lite till bara.

Mmmm, sen har jag inge mer att skriva.

Dagens låt: Just so you know - Jesse McCartney

2011-01-20 @ 18:34:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0