-.-

Tjabba.

När jag vaknade kvart över 8 var jag astrött. Så jag snoozade i en halvtimme. Men ändå har jag varit halvdöd idag. Lite som en zombie. Är verkligen jätteskönt med helg nu, så imorron ska jag ta igen all den sömn jag missat de sista veckorna. Sen ska jag jobba. Både på lördag och söndag. Men det ska bli kul! Sverige spelar båda dagarna.

Dagen. Finns inte så mycket att säga. Jag lade håret på andra sidan bara. Brukar ha benan på vänster sida, idag hade jag på höger. Sjukt intressant!
Varenda dag denna veckan har jag velat se/träffa H. Vi går ju på samma skola. Men såklart så ser jag han bara typ en gång på långt håll.. What to do? Orh. Fan. Vad. Detta. Är Frustrerande. Jag gillar killen. Jag tror jag gör det. Och det är sjukt jobbigt.


När jag kom hem åt jag choklad o kollade på tv. Sen åt jag hamburgare till middag. (Känner på mig att jag snart går upp dem två kilon jag tappat...).
Jag ska lägga min tidigt och sova länge.

Och jag peppar VM imorron, och på söndag. Bara att på söndag så kommer jag att jobba helt själv.. Men det ska nog gå bra.

MmmMmMmm.

Och mitt spotify premium gick ut idag... och nu är reklamen jobbigare än vad den var innan. Aja. Det var kul så länge det varade.

Det var allt från mig! Ciao.

Dagens låt: Angel - Akon

Gillar inte Akon så värst, men denna låten är mumsig! Man vill bara mysa. Med en söt kille tillexpel, eller ett stort gosigt gosedjur, och tänka på en söt kille ist, nästan lika bra.
2011-01-21 @ 18:46:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0