grattis!

Tissdag, pissdag. Eller pissdag o pissdag, den har väl inte varit kanon bara..

Trött som vanligt. Började tidigt. Räknade ingen matte igår(hehe), så jag fick räkna på som fan idag. Men det gick bra, det var faktiskt rätt lätt, det vi gör nu iaf. Det svåra är att ta pennan i handen och börja jobba, haha. Men det gick bra.
Jag var inte på toppenhumör idag, men jag var absolut inte sur. Så jag gillar inte att få kommentarer som "vad tjurig du är idag!".
Dessutom hade jag en jävla huvudvärk och bara ont.

Min bror skulle fyllt 16 år idag. Så, grattis! Det är lite jobbigt. Även om det var längesedan. Det är så mycket tankar som snurrar runt i huvudet. Runt, runt och får inte fäste eller utlopp, så dem bara stannar där inne i huvudet, och snurrar.
Men jag tror att allt händer för en mening. Det var nog meningen, på något konstigt sätt.
Allt hade varit annorlunda om han fortfarande levt, jag hade varit annorlunda. Verkligen allt. Jag undrar hur det hade varit, men det kommer jag aldrig att få reda på.
Och dte gör mig ledsen att tänka på vad mian föräldrar känner för det, det måste verkligen vara något av det värsta att mista ett barn. Och han var så ung, han fick ju aldrig en chans att leva.. Det gör mig lite ledsen..
Han hade säkert varit en bra människa, det tror jag. Jag älskar han oavsett hur han hade varit.


Ska lyssna på Tears in Heaven sen, med Eric Clapton. För det är hans låt, den skulle spelats på begravningen, men det gick inte att ordna, men vi sa att den låten får vara hans låt, oh att vi ska tänka på han när vi hör den låten. Men den låten som beskriver mina känslor för allt dethär är nog Wake me up when September ends, med green day. Den är så fruktansvärt klockren, och så jäkla bra! På alla sätt. Älskar den. 
Sen ska vi till kyrkogården och lägga blommor och tända ljus.



Jobbigt att det kommer rörmockare imorron halv 8 på morgonen, just när jag har sovmorgon till 9 för min första lektion är inställd... De kommer att stänga av vattnet, så vi får fylla massa flaskor idag om vi ska ha ngt vatten imorron. Kulkul. För vår varmvattenbredare har gått isönder.. Joy.

Sen idag ska jag äta, träna på crossen och hoppas att sverige vinner idag bara.
Det ska bli kul att jobba på fredag! Min kompis jobbar själv idag, hoppas att hon också får några autografer!

Det var allt jag hade att skriva idag.

Dagens låt: Tears in Heaven - Eric Clapton
Tillägnad min lillebror.
2011-01-25 @ 16:30:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0