ons dons

Halva skolveckan, done!
Drömde så verkliga drömmar inatt. So gott btw. Ny duschad, nya lakan och lyssnar på musik tills man håller på att somna(vågar inte sova med hörlurarna i öronen), då sover man gott!
Drömde att pappa kom in till mig på morgonen och sa att jag var tvungen att vakna för rörmockarna var här och att de skulle stänga av vattnet. Sen skule jag ivä till skolan, jag skulle ha med mig pengar för att köpa en biljett-tröja (till superbowl på vår skola), men jag glömde pengar, så jag fick låna av en kille i min klass, fast han hade bara 55 kr, o tröjan kostade 60... och han hade bara mynt. Så jag fick låna pengar av pappa istället.
SEN, plingar det på dörren och jag vaknar, det är rörmockarna! "men vaahfan? Har inte detta redan hänt?!" HAha så det blev en deja vu upplevelse typ, haha. Och tack vare drömmen så glömde jag inte pengar till tröjan, dock så glömde jag att köpa den när jag väl var i skolan, haha..... menmen.

Det var skönt med sovmorgon, även om den förstördes av att rörmockarna kom. För när dem kom, gick jag upp på toa(innan dem stängde av vattnet), sen gick jag o lade mig igen. och vaklnade vid halv 9. Vilket är mer lagom. Då hade jag också gott om tid på morgonen, så det var chill. 2 lektioner i skolan idag. Hlet ok. fattar nada av fysiken nu bara.... Och F är.... usch vad jag stör mig på hennes falskhet... SÅ JÄVLA FALSK! Usch för den människan..  Jaja, glad att jag inte är sånn.
Såg H i matsalen idag, jag kollade o väntde på ögonkontakt så jag kunde säga hej, men det hann knappt bli någon ögonkontakt innan han kollade bort igen och gick upp för trappan..  What to do? Aja. Jag bryr mig inte jättemycket, hade varit kul att få säga hej bara..

Matchen mellan sverige och danmark igår, vad ska man säga. Det var inte sveriges dag helt enkelt. Dessutom så sparade de sina bästa spelare till semin tror jag. Så de siktade inte på att vinna denna matchen, dock hade det varit ett plus om dem gjort det. Och creds till Kim Ekdahl du Riet, för han är så duktig! Jävlar vilket skott han har! Defenitivt en av de bästa spelarna i landslaget atm! Han, Larholm och Sjöstrand är dem som har presterat bäst i turneringen tycker jag. 
Och min kopmis som jobbade där igår, fick både Ekdahls, Sjöstands, Ekbergs och Doders autograf (+ 2 danskars). ÅH, jag blev lite avundsjuk. Såklart blev jag glad för hennes skull, men jag vill ocskå haaaa. Fast jag ska va nöjd med dem jag har. Ett STOORT plus om jag skulle lyckas få fler på fredag!
Jag är jättetaggad på fredag! SVERIGE I SEMIFINAL FÖR FAN!!!! Kommer bli en tuff match, dem får möta frankrike, de som vann VM sist. Ajaj. MEN OJ vad kul om sverige hade vunnit, det hade varit fantastiskt!

TAGGAR FULLSATT MALMÖARENA, MED SVEIGE I SEMIFINAL PÅ FREDAG! WOHOOOOOOO!!!!!

Nu ska jag läsa läxan, ska ha läst halva boken Candide, + hela kapitlet om upplysningstiden i läroboken. Och det ska vi disskutera om på lektionen imorron. Har ca 20 sidor kvar i Candide.. Wäääääääh, det är så tråkigt att läsa..

Uh, o jag ser inte fram emot dagen imorron, 8 timmars skoldag, deet är segt! Men det kommer vara skönt att säga "Fredag imorron!" Det är det bästa med torsdagar! Haha.

Igår så smsade killen som har smsat varje dag sedan min fest. Jag orkar inte med fler meningslösa sms konversationer Hej:) Hej:) Läget? Bra, sj? :) Bra här med :) Hittar du på då? :) Inget:) durå? :) Typ samma.. :) ...........Osv. Hna sa igår, men då kan ju du smsa mig i morgon och underhålla mig.. Jag sa Sure:), men jag har inte smsat, jag pallar inte. Trevlig kille o så. Men detta jävla smsande... Nejtack... Dock har jag lite dåligt samvete.. men om det är det som krävs för att slippa detta dagliga, intensiva, tråkiga, meningslösa smsande, så är det värt det.

Nu ska jag försöka slita mig från datorn, även om det inte e ngt kul på datan, så är det svårt att gå från datorn till skolböckerna... hehe. Men jag måste...

Dagens låt: The Flood - Take that
2011-01-26 @ 17:32:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0