hu

FREDAG IMORRON!!! YEAH!
Torsdagen var a pain in the ass! Dte kunde varit värre, det var en rätt bra dag, bara att den var så jobbig! Och jag köpte en kanelbulle för första gången detta skolåret!! För jag var så hungrig! Och guuuush så gott det var! Sen köpte jag en superbowl tröja, fanns bara i M, o dem är väldigt stora i storlekarna, så det ser ut som jag har ett tält på mig... synd att inte tältpinnar ingick, för det skulle behövas, haha.

"Redovisade" om boken idag, vi hade en vikarie, o det var han som snackade om boken hela tiden. Vad som hände i varje kapitel, o vi har läst halva boken nu..O lite ibland ställde han en fråga till ngn i klassen. Sjukt dryg lektion ändå..
Och såklaaaart ser jag inte H idag, bara hans nacke... ooorh. Jag vill ju träffa honom.......wääh.
Och sen var jag så trött. så jag pallade verkligen inte sista lektionen, så jag sjukanmälde mig och gick hem.. haha. Sen låg jag i sängen o glodde på tv. Höll på att somna... 
Sen åt jag mat o nu sitter jag här. Kollar på resor, för ska antagligen resa med mina vänner till typ cypern till våren! Hoppashoppas att det blir av! Det hade varit niceee!

Taggar imorron! Har sovmorgon! Sen efters kolan ska jag till VM, semifinal för fasen! Hoppashoppas att dte blir kul, o att det går bra för sverige, fast det lär bli en tuff match.. Och det hade varit kul att få några autograferr.. hehe. Inga förväntningar!
Och på lördag ska jag på bio med några friends! Det ska bli kul! Ska se Love and Other drugs! tycker den verkar bra!!

Ska snart träna på crossen! (det behöver jag verkligen! Äter choklad i alldeles för STORA mängder atm!!)  Sen duscha, för nu har vi varmvatten igen!! Woop! sen ska jag sova gott! JAg har faktiskt sovit gott de senaste nätterna. Haha Inatt drömde jag att jag hade skaffat en tatuering av en skorpion på överarmen, haha. Sen ångrade jag mig... tur att det bara var en dröm!

Hoppas att det blir en bar dag imorron! Hoppas! Och hoppas på en bra helg! Den har potential till att bli riktigt bra! Fredag; VM Semifinal, Lördag; Bio, Söndag; VM final!!! ASKALAS!!!!!!

Nu var inlägget slut! Pusspuss!

Dagens låt: Na na na - My Chemical Romance
2011-01-27 @ 18:53:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0