nejtack

Hemma från farmor och farfar. Kunde jag sova inatt? Neeeeej. Låg och oroade mig och vred mig......
Det är patetiskt så mycket jag oroar mig. Jag ska nog meditera.

Har kollat på 3 filmer hos dem, When in Rome, Killers och Avatar.
Bra filmer allihopa!

Jag älskar dem jättemycket och det har varit jättemysigt att vara hos dem. men en sak som är så fruuuuktansvärt irriterande är att det verkar inte förstå ordet MÄTT.
-Ska du ha lite glass?
-Nejtack, jag är mätt.
-Vill du ha lite pannkakor då?
-Nejtack.
-Säker på att du inte vill ha något?
- Jaaa, stensäker!

10 min senare.

- Vill du ha en kaka?
.................

När jag kom så typ trånade jag efter frukt.. haha. Det är inte ofta!

 

Nu är jag så satans trött. (ursäkta språket). Jag ska ta en dusch. Sen sova(förhoppningsvis..).

Imorron ska jag skicka ut ett mail till alla inbjudna till festen för att påminna dem om att svara. Åh, jag hoppas att det kommer tillräckligt...... It's killing me. Jag är så jäkla nervös. Får ont i magen varje gånng jag tänker på det.

Jag ska meditera.

Dagens låt: Viva la Gloria! - Green day

2011-01-04 @ 20:03:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0