imorron börjar det!

Sista dagen av mitt sista jullov! Idag ska jag städa, jag har inte städat på hela lovet, haha. Jag ser faktiskt fram emot att börja skolan imr, lite. Faktiskt.

Jag har tränat på crossen idag, det var jooobbigt! Men den som vill bli fin får lida pin. Fy van vad jobbigt det var. Men det är skönt nu efter, när man har dushat och hämtat sig lite.

Jullovet har varit riktigt bra! I vanliga fall har jag brukat sitta hemma för det mesta, kanske träffa en kompis o shoppa någon dag. Städa. Osv. Inget speciellt roligt. Men detta jullovet så har jag träffat kompisar jätteofta, gjort massa olika och roliga saker, och jag har även fårr nya kompisar! Och snö hela tiden! Jag gillar snö. Det är fint. (dock inte på våren...).

Jajaaa........ Har inte mycket mer att skriva. Hoppas alla njuter av sin sista jullovsdag (om man börjar skolan imr då..). Ska bli spännande o se om man lyckas vända på dygnet igen, har blivit sena kvällar och långa sovmorgnar nu på lovet!

Så, imorron börjar min sista termin på gymnasiet! Tagga studenten! Jag tror/hoppas att dte kommer bli en sjukt bra termin!!

Dagens låt: Last of the American Girls - Green day
2011-01-09 @ 13:07:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

Ledigheten över! :o dör bloggarna då? :) eller lika mycket aktivitet ändå?

2011-01-10 @ 01:30:25
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0