14/7

Hejsanhoppsan.

Jag sov jättejättegott inatt! När klockan ringde var det inte alls lika svårt att gå upp som det brukar vara vid den tiden. Amazing.
Cyklade till jobbet vid 5 på morgonen i ösregn. Härlig start på dagen. Men jag hade en smart lösning för att sminket inte skulle rinna bort, tog på mig en keps under kapuchongen(vet verkligen inte hur det stavas, luvan på regnjackan med ett annan ord.. ) och böjde huvudet lite framåt. Finnemang.
Jobbjobbjobb. Skulle ju jobba till klockan ett, men nfick jobba över till 4 idag igen. Så 10 timmars arbete, yeey. Men dagen gick förvånandsvärt fort. Hade saker att göra hela tiden, så tiden bara susade förbi. Jag hade juinte med mig någpn lunch, för jag hade planerat att äta lunch när jag kom hem efter jobb vid ett, men så blev det inte. Så jag åt en macka o 2 bananer på hela dagen. Men när jag jobbar tänker jag knappt på att jag är hungrig, så det är ju bra. Snackade rätt mycket med han den ena söta killen idag. Haha, o vi kom fram till att vi nästan bor grannar.. hur sjukt är inte det?! Världen är allt liten.. Vad är oddsen liksom? Jag blev rätt förvånad när han sa vad gatan hette... "SKOJJAR DU? BOR DU DÄÄÄR??" "eeh.. ja" " DET GÖR JAG MEEEED!! FAN VAD SJUKT!" Det var lite så. Haha. Men det är ju sjukt. Har aldrig sett gossen innan jag började jobba där, o nu visade sig att han bor 20 m ifrn mitt hus. haha. Kul ändå. Sjukt snäll kille förövrigt, av det lilla jag har pratat med han iaf.

Tillslut blev klockan 16.00 o jag cyklade hem. jag hade satt en påse på cyckelsadlen innan jag gick in på jobbet i morse så sadels skulle va torr när jag skulle hem.. men någon har varit lustig och tagit bort påsen.. eller så har vinden tagit den.. Menmen, sadlen var iallafall allt annat än torr. Myyysigt att sätta sig ner på den.. not. När jag kom hem, kollade jag på Tv tills maten var klar, tortillas! Gott, jag var kind of vrååålhunrig. Sen efter maten gick jag o satte mig vid datorn, en ny vänförfrågan på facebook. Söta killen från jobbet, aka min nästan granne. Haha. Jag tyckte det var lite kul. 

Resterande del av dygnet (oj vad avancerat det lät) ska jag duscha o kolla tv o sen SOVA!! För jag ska upp 4.50 imorron IGEN! Förhoppningsvis behöver jag bara jobbe till ett som jag ska, men vi får se om dem ber mig att jobba över.

Skönt med fredag imorron. JAAAAAAA. O nästa vecka ska jag till ÅHUS!! Älskar åhus! Är där varje år på beachhandbollen, ingen sommar utan åhus! Pepppepp!

Nu ska jag snart stänga datorn. Sov gott! Byyyye

Dagens låt: Round it goes - HOFFMAESTRO
2011-07-14 @ 19:29:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0